قیمت چیپس دو برابر شد

لست سکند

قیمت چیپس سیب‌زمینی طی یک سال 80 درصد افزایش قیمت پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از همشهری، تنقلات و اسنک‌های شور و شیرین عرضه شده مانند چیپس‌ها، پفک همچنین انواع غلات حجیم شده نسبت به پارسال افزایش قیمت پیدا کرده‌اند و برخی قیمت‌ها دوبرابری شده است.

اخبار مهم در همین زمینه:

انواع چیپس‌ها که بسیار پرطرفدار هم هستند، طی یک سال رشد قیمتی حدود 75 تا 85 درصد داشته و در حال حاضر 100 گرم چیپس قیمتی معادل 10 هزار تومان دارد. وزن معمولی چیپس یک نفره که 60 گرمی است، بدون توجه به برند آن که سال گذشته 4 هزار تومان بود، در حال حاضر با قیمت 7 هزار تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بسته‌های بزرگ چیپس 400 گرمی نیز که پارسال 26 هزار تومان به فروش می‌رسید، امسال به 50 هزارتومان نزدیک شده و قیمتی معادل 48 هزار تومان دارد. پرینگلزهای خارجی که پیش از این گرانی‌ها، از گران‌ترین چیپس‌های بازار بودند با تاثیر دلار قیمتشان حدود 100 هزارتومان شده است. ولی قیمت چیپس های ایرانی نیز به همان اندازه گران شده است، تا جایی که اقتصاد خانواده‌ها اجازه نمی‌دهد این خوراکی را مثل قبل در سبدشان داشته باشند.

طی 3 ماه گذشته نیز چیپس‌ها رشد قیمت داشته و بسته‌های 130 تا 135 گرمی که تابستان امسال 14 هزار تومان فروخته می‌شد، امروز به 15 هزارتومان رسیده است.

گفتنی است افزایش قیمت سیب‌زمینی یکی از عوامل تاثیرگذار بر گرانی انواع چیپس است.

مرتبط با : چی توزمزمز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز