قیمت یک کیلو شیرینی شب یلدا

لست سکند

به گفته رئیس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی، قیمت مصوب شیرینی شب یلدا تفاوتی با قیمت تیرماه ندارد و هر کیلو شیرینی تر درجه یک به قیمت 78 هزار تومان عرضه می‌شود. همچنین هر کیلو شیرینی دانمارکی درجه یک نیز 65 هزار تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از فارس، علی‌ بهره‌مند قیمت عرضه هر کیلو شیرینی تر درجه یک و درجه دو را به ترتیب 78 و ۶۰ هزار تومان اعلام کرد. بر اساس این خبر قیمت عرضه هر کیلوگرم شیرینی دانمارکی، زبان و پاپیونی درجه یک و دو نیز به ترتیب 65 و ۵۰ هزار تومان است. قیمت کیک یزدی درجه یک و دو نیز با ۱۰ هزار تومان اختلاف قیمت، به ترتیب 49 و ۳۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط شب یلدا:

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی اظهار داشت: مشکلی در تامین شکر نداریم. ولی قنادان و شیرینی‌پزان برای تهیه روغن قنادی با مشکلاتی مواجه هستند؛ زیرا کارخانه‌ها روغن مخصوص قنادی‌ها را به این صنف تحویل نمی‌دهد و این افراد مجبورند قیمت بالاتری برای تهیه آن ب‍‍ردازند. مبه طور مثال قیمت هر حلب 10 کیلوگرمی روغن مخصوص قنادی حدود 180 هزار تومان است، اما برای خرید این محصول از بازار باید حدود 400 هزار تومان پرداخت کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز