هر کیلو انار شب یلدا ؛ ۲۸ هزار تومان

تور لحظه آخری-کاماپرس

طبق اطلاعات موجود، با نزدیک شدن به شب یلدا قیمت انواع میوه‌ها افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم انار به 27 هزار و 900 تومان می‌رسد. در حالی که این میوه تا اواسط هفته گذشته کیلویی 20 تا 25 هزار تومان فروخته می‌شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار خرده فروشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، اعلام کرده که در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تامین و عرضه انواع میوه‌ها وجود ندارد. با توجه به شرایط کنونی، مردم اقتصادی خرید می‌کنند. سال‌های گذشته مردم در خرید انواع میوه افراطی رفتار می‌کردند ولی در حال حاضر این اتفاق نمی‌افتد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کارگر، قیمت هر کیلوگرم هندوانه خطی را در میدان مرکزی میوه و تره بار 3 هزار و 500 تومان تا 7 هزار تومان اعلام کرده است. ضمن اینکه هر کیلوگرم هنداونه ساکاتا نیز همین قدر قیمت دارد. اما سه نوع انار در بازار میوه و تره بار وجود دارد که هر کدام با یک نرخی فروخته می‌شوند. بنا به گفته کارگر، نرخ هر کیلوگرم انار دماوند بین 20 هزار تا 33 هزار تومان، انار شیراز 18 هزار تا 26 هزار تومان و انار ساوه 12 هزار تا 18 هزار تومان است.

وی در خصوص انبار انار و هندوانه اعلام کرده که ذخیره سازی لازم از این دو محصول انجام شده و مشکلی در این حوزه وجود ندارد. ضمن اینکه این میوه‌ها قابلیت نگهداری دارند و خوشبختانه در بازار از این لحاظ مشکلی نیست.

قیمت دیگر میوه های شب یلدا

دیگر میوه های این فصل هم رشد قیمتی داشتند. در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم کیوی به 23 هزار و 700 تومان می‌رسد، خرمالو هم در محدوده 39 هزار و 500 تومانی قرار دارد. قیمت هر کیلوگرم پرتقال تقریبا 17 هزار و 800 تومان و سیب هم 19 هزار و 800 تومان است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز