قیمت و ویژگی بهترین لپ تاپ تریدینگ

خرید لپتاپ-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تریدرها یا معامله‌گران برای رصد بازار، انجام معاملات و محاسبات مختلف نیاز به لپ تاپ کارآمد و مناسب دارند. با آنکه تریدرها نیاز به سیستم فوق قدرتمند ندارند، اما رایانه آنها باید برخی ویژگی‌های حداقلی را داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش با بررسی ویژگی‌های لپ‌تاپ تریدینگ، یک لپ‌تاپ اقتصادی و محبوب را معرفی ‌کرده است.

ویژگی‌ لپ‌تاپ تریدینگ

اولین و مهم‌ترین بخش یک لپ‌تاپ ترید، پردازنده است و تریدرها به لپ‌تاپ‌هایی با پردازنده نسبتا قدرتمند نیاز دارند. با آنکه نیازی به استفاده از به‌روزترین و قدرتمندترین سی‌پی‌یو نیست، اما قدرت پردازش آن باید به اندازه‌ای باشد که توانایی انجام سریع وظایف را داشته باشد. پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل نسل 8 به بعد، core i3 نسل 10 به بعد و پردازنده‌های AMD معادل آنها می‌تواند برای معامله‌گران مناسب باشد.

ظرفیت رم، دیگر نکته‌ای است که زمان خرید لپ تاپ ترید باید به آن توجه کرد. با توجه به اینکه معامله‌گران سایت‌های زیادی را دنبال می‌کنند، معمولا چندین تب یا برنامه را به‌صورت هم‌زمان باز نگه می‌دارند که نیازمند داشتن رم با ظرفیت بالا است. سیستم‌هایی با رم 16 گیگابایت می‌توانند به خوبی از پس این کار بر آیند، اما در صورت کافی نبودن بودجه می­توان از رم 8 گیگابایتی نیز استفاده کرد.

اندازه صفحه نمایش و کیفیت تصویر دیگر فاکتور مهمی است که هنگام خرید لپ‌تاپ ترید باید به آن توجه شود. معمولا معامله‌گران ساعت‌های طولانی به اطلاعات فشرده در صفحه نمایش لپ‌تاپ نگاه می‌کنند و به همین دلیل نمایشگر بزرگ 15 اینچی به بالا که وضوح و زاویه دید مناسبی داشته باشد، برای این کار مناسب است.

راز آسمان پایتخت

لپتاپ تریدر-کاماپرس

تصمیم‌گیری درباره باتری دستگاه کاملا بستگی به شیوه استفاده دارد. اگر تریدر معمولا به صورت ثابت در خانه یا محل کار از لپ‌تاپ استفاده می‌کند، الزامی برای خرید سیستم با باتری قدرتمند ندارد؛ در غیر این‌صورت هنگام خرید لپ تاپ توجه به شارژدهی باتری نیز مهم است.

فاکتورهایی مانند قدرت پردازنده گرافیکی و فضای ذخیره‌سازی، در انتخاب یک سیستم تریدینگ چندان تأثیرگذار نیست؛ با این حال، لپ‌تاپ‌هایی با حافظه SSD برای ترید مناسب‌تر است؛ چراکه سرعت بارگذاری در آنها بالاتر است.

معرفی یک لپ‌تاپ ترید پرطرفدار

لپ تاپ ویووبوک 16 M1603QA-AC از برند ایسوس در بین تریدرها پرطرفدار است. پردازنده این سیستم یک رایزن 7 مدل 5800HS با هشت هسته و 16 رشته است که حافظه کش 16 مگابایتی و فرکانس افزایشی 4/4 دارد. ظرفیت رم این دستگاه 16 گیگابایت بوده و کاملا برای ترید مناسب است. حافظه دستگاه نیز از نوع SSD و 512 گیگاباتی است که قابلیت ارتقا هم دارد. نمایشگر 16 اینچی و فول اچ‌دی این لپ‌تاپ دارای اندازه و کیفیت لازم برای ترید و استفاده طولانی مدت است.

قیمت لپ تاپ ویووبوک 16 M1603QA-AC برابر با 31 میلیون و 300 هزارتومان است.

معرفی لپتاپ-کاماپرس

معرفی یک لپ تاپ ترید اقتصادی

خرید لپ تاپ لنوو آیدیاپد 3 XAE می‌تواند گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به‌ویژه برای تریدرهای تازه‌کار باشد. این لپ‌تاپ دارای از یک پردازنده Core i3 نسل 12 با شش هسته و هشت رشته قدرت می‌گیرد. فرکانس افزایشی سی‌پی‌یو این دستگاه به 4/4 هرتز می‌رسد و حافظه کش آن 10 مگابایت است.

حافظه رم این سیستم 12 گیگابایت بوده و می‌تواند به راحتی پاسخگوی نیازهای یک تریدر باشد. ظرفیت حافظه داخلی آن نیز 512 گیگابایت و از نوع SSD است. آیدیاپد 3 به یک صفحه نمایش 15/6 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ‌دی و نرخ به‌روزرسانی 60 هرتز مجهز شده است.

لپ‌تاپ ترید لنوو با قیمت 16 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لپتاپ اقتصادی-کاماپرس

خرید لپ تاپ ترید از ” آداک شاپ”

آداک شاپ، عرضه‌کننده انواع لپ‌تاپ برای ترید در قیمت‌های متنوع و کیفیت‌های مختلف است. یکی از قسمت‌های کاربردی فروشگاه آداک، بخش انتخاب هوشمند لپ‌تاپ است. در این قسمت با وارد کردن کاربرد، بازه قیمتی و اولویت‌های کارایی، بهترین گزینه‌های خرید معرفی می‌شود. لپ تاپهای معرفی شده در این گزارش نیز در فروشگاه آداک شاپ موجود است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت آداک شاپ به آدرس adak.shop برای خرید کالای موردنظر اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز