قیمت لوله گلخانه به چه عواملی بستگی دارد؟

لوله گلخانه-کاماپرس

در بازار فعلی انواع لوله‌های فولادی سازه‌ای به طور گسترده به عنوان قاب گلخانه استفاده می‌شوند. به طور کلی، فولاد در اشکال مختلف برای اهدافی غیر از ساخت گلخانه استفاده می‌شود. این فلز می‌تواند در اندازه‌های متفاوت قابلیت سازگاری با گلخانه را داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، قاب‌های گلخانه را می‌توان از مواد گوناگونی ساخت. اگر در حال ساخت یک گلخانه هستید، انتخاب و خرید لوله گلخانه یکی از مهم‌ترین تصمیمات شما خواهد بود. واضح است که برای اکثر مشتریان مهم است که قیمت لوله گلخانه را به طور مناسبی پیدا و خریداری کنند. کاماپرس در ادامه به شرحی کامل‌‌تر از این محصولات فولادی می‌پردازد.

کاهش در هزینه‌های جانبی با خرید لوله گالوانیزه گلخانه

اسکلت‌های فولادی در گلخانه‌ها از مساحت کوچک گرفته تا مجتمع‌های گلخانه‌ای تجاری بزرگ استفاده می‌شوند. اگر خرید لوله گلخانه را در برنامه خود دارید، می‌توانید از هزینه نگهداری و تعویض لوله‌های خورده شده جلوگیری کنید. قیمت لوله گالوانیزه گلخانه به طور کلی نسبتا مقرون به صرفه است. برخلاف سایر مصالح سازه‌ای فولادی، لوله فولادی گالوانیزه بلافاصله پس از تحویل، آماده استفاده است. هیچ بازرسی زمان‌بر، رنگ آمیزی یا پوشش اضافی مورد نیاز نیست. پس از مونتاژ سازه، پیمانکاران می‌توانند بلافاصله مرحله بعدی ساخت ‌و ساز را بدون نگرانی در مورد مواد فولادی گالوانیزه آغاز کنند. لوله فولادی گالوانیزه گرم امروزه در بین بسیاری از کاربران محبوبیت زیادی دارد. علاوه ‌بر این، فرآیند گالوانیزه از فولاد در برابر آسیب زنگ‌زدگی محافظت می‌کند. با خرید لوله گالوانیزه گلخانه، لوله‌های فولادی شما می‌توانند بسیار بیشتر از نوع غیرگالوانیزه دوام بیاورند. این موضوع باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما در پروژه ساخت گلخانه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

علاوه ‌بر این، لوله فولادی گالوانیزه قابل بازیافت و استفاده مجدد است. بنابراین استفاده از آن‌ها یک مزیت اقتصادی بزرگ محسوب می‌شود. در بعضی موارد، از لوله فولادی نورد سرد معمولاً برای اسکلت فولادی در پروژه گلخانه استفاده می‌شود. این لوله دارای سطح بهبود یافته و قدرت توان بیشتر است. لوله فولادی نورد سرد از نظر ابعاد دقیق‌ است، زیرا قبلاً فرآیند خنک ‌سازی را طی کرده است.

لوله گلخانه-کاماپرس

قیمت لوله گلخانه چقدر است؟

احتمال تغییر در هزینه این محصول به صورت روزانه وجود دارد. هزینه مواد اولیه، نوسانات نرخ ارز، قیمت ورق گالوانیزه، کارخانه تولیدکننده، تحولات سیاسی و اقتصادی در سطح ایران و جهان از جمله مواردی هستند که قیمت لوله گلخانه را تغییر می‌دهند. گروه صنعتی پی جی کو، انواع لوله‌ گلخانه را تولید می‌کند. کارشناسان این مجموعه دارای دانش تخصصی در این زمینه و آگاه از قیمت روز این محصولات هستند. لازم به ذکر است که پی جی کو، لوله گلخانه دست دوم را نیز به فروش می‌رساند. جهت خرید لوله گلخانه می‌توان به وبسایت این مجموعه مراجعه کرد.

مرتبط با : پی جی کو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز