قیمت روز لوازم خانگی 27 مرداد 1401/ قیمت ساید بای ساید های پرفروش بازار

تور لحظه آخری-کاماپرس

یخچال در هر نوعی از ملزومات اولیه زندگی خانواده‌ها است. طی چند سال گذشته یخچال فریزرهای ساید بای ساید به دلیل شکل ظاهری، ابعاد و کارآیی‌شان، بیشتر مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته‌اند. اما همیشه قیمت ساید بای ساید ها بیشتر از یخچال فریزرهای معمولی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به خرید ساید بای ساید هستند باید ظرفیت مورد نظرشان را بدانند. فقط تعداد محدودی آگاهی دارند ظرفیت مورد نیازشان چقدر است و به همین دلیل سراغ ساید بای ساید مناسب آشپزخانه خود می‌روند. به طور کلی برای یک خانواده دو نفره یخچالی با ظرفیت 160 تا 200 لیتر مناسب است. این مقدار پایه برای خرید یخچال است و با توجه به این میزان، برای خر نفر 20 لیتر اضافه خواهد شد. اما در صورتی که افراد خواهان داشتن یخچالی با ابعاد بزرگ‌تر هستند و نمی‌خواهند هزینه اضافی بدهند کافی است به سراغ ابعاد 500 تا 700 لیتری بروند که شامل انواع یخچال‌های ساید بای ساید می‌شود.

برخی ویژگی‌های ساید بای ساید

افرادی که یخچال ساید بای ساید دارند، از امکاناتی مثل یخساز و آبسردکن برخوردار هستند. این قبیل محصولات محفظه مخصوص نگهدارنده، سیستم جریان چندگانه، لامپ‌های ال ای دی، سیستم خنک کننده، انواع فیلتر و … برخوردار هستند. البته یخچال ساید بای ساید را باید هر سه الی چهار هفته یک بار، تمیز و مرتب کرد. بیشتر مدل‌های جدید ساید بای سایدها سیستم برفک آب کن اتوماتیک دارند. در واقع برفک‌های این یخچال‌ها بدون دخالت انسانی و در زمان نیاز آب می‌شود. همین موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در این مدل یخچال فریزرها شده است. به همین دلیل و برخی فناوری‌های دیگر قیمت این محصولات نسبت به یخچال‌ها و فریزرهای معمولی بیشتر است.

راز آسمان پایتخت

در جدول زیر آخرین قیمت ساید بای ساید های پرفروش و پرمخاطب بازار ذکر شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز