قیمت روز زیرو کلاینت 29 مرداد 1401 / درباره خرید زیروکلاینت چه می‌دانید؟

امروزه خرید زیرو کلاینت یا همان سیستم کامپیوتری حداقلی در بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات، جایگزین سیستم‌های سنتی و کامپیوترهای کامل شده‌اند. به‌طوری که کاربران تنها با یک دستگاه کوچک و سبک به VDI خود متصل می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار زیروکلاینت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با استفاده از این دستگاه، بسیاری از مشکلات مرتبط با نگهداری، به‌روز رسانی، هزینه‌های مازاد، پیچیدگی رفع عیب های سخت افزاری و نرم افزاری و غیره حل شده‌اند. درحال حاضر زیروکلاینت در برندهای متنوعی طراحی و تولید می‌شود؛ زیروکلاینت یونیوو یکی از انواع باکیفیت این محصول است که قیمت مناسبی نیز دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی زیرو کلاینت و مزایای خرید زیرو کلاینت می‌پردازد.

زیرو کلاینت چیست؟

زیرو کلاینت با تنها یک برد الکترونیکی و بدون هیچ‌گونه قطعی مکانیکی، در ابعاد بسیار کوچک و با وزنی سبک در مجموعه‌های رایانه‌ای جایگزین کامپیوتر می‌شود.

فعالیت و پردازش زیرو کلاینت در بستر یک سرور مرکزی صورت می‌گیرد و پردازش‌های صورت گرفته در آن منوط به وجود منابعی است که از سرور دریافت می‌کند. زیروکلاینت ها فعالیت‌های سرور مرکزی را نمایش داده و به عنوان رابطی میان سرور مرکزی و کاربر عمل می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

مزایای استفاده از زیرو کلاینت

مزایای استفاده از زیرو کلاینت به قدری است که امروزه استفاده از کامپیوترها سنتی در بسیاری از مجموعه‌ها پذیرفته نیست. مزیت‌های جایگزینی کامپیوتری حداقلی به جای دسکتاپ سنتی در ادامه آمده است.

امنیت بالا

زیرو کلاینت ها معمولا از سطح امنیت بالایی برخوردار هستند؛ چرا که اطلاعات بر روی این دستگاه ذخیره نشده و تنها به شیوه رمزنگاری شده منتقل می‌شوند. عدم وجود فضای ذخیره سازی سبب می‌شود تا احتمال دانلود فایل‌های مخرب به صفر برسد و سیستم ویروسی نشود.

اشغال فضای کم

مهم‌ترین مزیت زیروکلاینت ها ابعاد کوچک و وزن سبک آن‌ها است؛ این محصولات با اشغال فضای بسیار کم همان کاربری دسکتاپ و لپ تاپ را در اختیار کاربران می‌گذارند.

کاهش هزینه‌ها و عدم نیاز به تعمیر

استفاده از زیرو کلاینت علاوه بر قیمت پایین خود محصول، نیازی به تعمیر نداشته و از این نظر محصولی مقرون به صرفه است. چرا که این محصولات با طراحی بهینه نیاز به تعمیر و نگهداری مدام ندارند.

مصرف برق کم

زیرو کلاینت ها از آن جهت که فاقد هرگونه قطعه سنگین سخت افزاری و قطعات مکانیکی و فنی هستند، مصرف انرژی کاملا بهینه‌ای دارند.

زیرو کلاینت یونیوو

برند یونیوو یکی از برندهای معتبر در تولید لوازم الکترونیکی و تجیهزات جانبی کامپیوتر است. زیرو کلاینت یونیوو مدل UZ 100 ( W100 ) یکی از مدل‌های خوش قیمت و باکیفیت موجود در بازار است. قیمت این زیرو کلاینت و سایر محصولات برند یونیوو در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : بهین تکنولوژی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز