قیمت روز آهن 18 مهر 1402/ همه چیز درباره میلگرد ساده نوین متین

میلگرد ساده یا آماتور فولادی در بتن به منظور جبران مقاومت کششی کاربرد دارد. این میلگرد مورد استفاده صنایع مختلف بوده و معمولا در ساخت خاموت و دیگر محصولات آهنی و غیرآهنی به کار برده می‌شود. برندهای گوناگون به تولید این نوع میلگرد می‌پردازند اما یکی از آن‌ها که مورد توجه فعالان صنعتی قرار گرفته میلگرد ساده نوین متین است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، فعالان بازار آهن و فولاد، میلگرد ساده با نام آ1 می‌شناسند. این نامگذاری به استاندارد گاست 2590 روس برمی‌گردد. معمولا از میلگرد ساده برای دورپیچ میلگردهای شاخه به صورت کلاف استفاده می‌کنند. این میلگردها در ساخت شفت‌های صنعتی نیز به کار می‌روند. معمولا فعالان حوزه صنعت و آهن آلات ایران، استیل وایر رود کویل و استیل پلین ریبار را به عنوان میلگرد ساده در نظر می‌گیرند. اما در حقیقت مورد اولی در دسته سیم مفتولی قرار دارد و گزینه دوم زیرگروه میلگردها است.

ابعاد میلگرد ساده نوین متین چقدر است؟

یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولیدکننده میلگرد ساده نوین متین است که معمولا کوچک‌ترین سایز آن 10 بوده و بزرگ‌ترین آن به 240 می‌رسد. تولیدی این کارخانه در صنایع خاص کاربرد زیادی داشته و برای محکم کردن انواع سازه مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارخانه نورد فولاد نوین متین یکی از کارخانه‌های تولید محصولات فولادی استان تهران است که انواع محصولات باکیفیت فولادی را تولید و روانه بازار می‌کند.

چه مواردی روی قیمت میلگرد ساده نوین متین اثر می‌گذارند؟

در صورتی که کارخانه یا مجموعه با شخصی به میلگرد ساده نوین متین احتیاج داشته باشد باید آگاه باشد که اصل این برند به صورت شاخه‌ای تولید و روانه بازار می‌شود. نکته مورد توجه صنایع درباره میلگرد ساده نوین متین این است که تولیدات این برند سایز بزرگی دارند و متناسب با اندازه قیمت متفاوت خواهد بود. گذشته از ابعاد و وزن که دو پایه اساسی تعیین کننده قیمت میلگرد ساده نوین متین هستند، نرخ ارز، به خصوص دلار، نفت و حامل‌های انرژی، مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصول، نرخ شمش و سنگ آهن، هزینه‌های حمل و نقل برای انتقال آن‌ها از کارخانه به مقصد، میزان عرضه و تقاضا محصول در بازار و رخدادهای سیاسی و اقتصادی داخلی و خارجی تاثیرگذار روی قیمت آن اثر می‌گذارند.

راز آسمان پایتخت

افرادی که خواهان خرید اصل میلگرد ساده نوین متین هستند باید به مرکز آهن ملل مراجعه کنند تا هر نوع میلگرد از این برند با اندازه دلخواه‌شان را بخرند. کارشناسان آهن ملل درخصوص خرید این میلگردها بهترین مشاوره را به متقاضیان ارائه می‌دهند.

جدول زیر نشان دهنده قیمت دقیق و روز میلگرد ساده تولیدی کارخانه نوین متین است؛

https://ahanmelal.com/rebar/plain-rebar-price/novin-matin-a1-rebar

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز