قیمت تور فینال جام جهانی چند است؟

لست سکند

تماشای فینال جام جهانی برای علاقمندان به فوتبال بسیار هیجان‌انگیز است و زمانی هیجان آن بیشتر خواهد شد که بتوان از نزدیک شاهد این رقابت بود. اما هزینه تور فینال جام جهانی چقدر می‌شود؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزش، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جام جهانی قطر از 30 آبان آغاز شده که تا 27 آذر نیز ادامه خواهد داشت و بسیاری افراد برای تماشای فینال آن قصد سفر به قطر دارند که در ادامه شرایط تور فینال جام جام جهانی با بلیط رفت و برگشت قطر ایرلاین همچنین اقامت در هتل چهارستاره بررسی خواهد شد.

شرایط خرید تور فینال جام جهانی

تور فینال جام جهانی از 26 آذرماه آغاز می‌شود که زمان رفت ساعت 7:25 دقیقه به وقت تهران است و برگشت آن نیز 28 آذر ساعت 18:45 اعلام شده است.

متقاضیان حضور در این تور باید برای اقامت در اتاق دونفره همچنین دریافت بلیط بازی‌های فیفا طبق کتگوری اعلام شده مجموعا حدود 120 میلیون تومان بپردازند. اما اگر افراد قصد اقامت در اتاق‌های یک نفره را داشته باشند برای آن‌ها حدود 86 میلیون تومان هزینه خواهد داشت که این مبلغ به علاوه قیمت بلیط بازی‌های فیفا مجموعا حدود 144 میلیون تومان خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

بیمه مسافرتی توریستی-ورزشی تا سقف 10 هزار یورو خواهد بود. برای مسافران هایا کارت نیز صادر خواهد شد که به ازای هر کارت یک سیم‌کارت به هر فرد اهدا می‎شود.

گفتنی است نرخ کودکان 6 تا 12 سال 75 درصد نرخ بزرگسالان و نرخ کودکان زیر 6 سال 60 درصد نرخ بزرگسالان خواهد بود.

لازم به ذکر است که متقاضیان خرید تور فینال جام جهانی می‌توانند 70 درصد کل مبلغ را در ابتدا و 30 درصد باقی‌مانده را هنگام ارائه مدارک بپردازند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز