قیمت اجاره روزانه BMW X3 روز 31 مرداد 1401+ مدارک لازم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اجاره خودرو لوکسی مانند BMW X3 در طول یک سفر می‌تواند سفری لذت‌بخش و فراموش نشدنی را در مسیر مقصد برای شما رقم بزند؛ به‌طوری که حتی افرادی که خود مالک ماشین شخصی هستند نیز علاوه بر سفر برای انجام بسیاری از امور خود نیز انواع خودرو لوکس را اجاره می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار اجاره خودرو با توجه به مزیت‌های آن مانند کاهش هزینه‌های تعمیر، بنزین، وجود پوشش بیمه بدنه، اطمینان از سالم بودن خودرو در حین سفر بسیار داغ است. با اجاره خودرو می‌توانید به راحتی در طول سفر، در مجالس عروسی یا حتی قرارهای کاری مهم با ظاهری لوکس و شیک ظاهر شوید. اجاره BMW X3 به عنوان یکی از خودروهای لوکس و تشریفاتی گزینه مناسبی است. کاماپرس در ادامه شرایط اجاره این خودرو را بررسی کرده است.

شرایط اجاره BMW X3 بدون راننده

بی ام دبلیو ایکس 3 یکی از خودروهای مدرن و به روز دنیا است که اجاره آن در مجموعه سعادت رنت به راحتی و بدون راننده فراهم شده است؛ رنت BMW در تهران بدون راننده نیاز به ارائه مدارک و ضمانت داشته و برای مدت زمان حداقل 3 روز امکان پذیر است. اجاره این خودرو لوکس از مجموعه سعادت رنت دارای این مزیت است که تمام هزینه‌های مصرفی و خرابی خودرو بر عهده شرکت است.

مراحل رزرو BMW X3 در تهران

برای اجاره BMW X3 در تهران می‌توانید به دو شکل آنلاین و تماس تلفنی اقدام به رزرو خودرو کرده و سپس مدارک لازم را از طریق واتسپ یا ایمیل برای مجموعه ارسال کنید. پس از تایید کارشناسان بی ام دبلیو اجاره شده شما در محل تعیین شده توسط شما تحویل و عودت خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم برای اجاره روزانه BMW X3

برای کرایه بی ان دبلیو ایکس سه داشتن حداقل 20 سال سن ضروری است. ضمن این‌که مدارک لازم برای رنت این خودرو شامل گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه، کارت ملی، گواهی معتبر اشتغال به کار، ودیعه نقدی و یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو است. مبالغ پرداختی بابت ضمانت در هنگام برگشت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود.

قیمت اجاره روزانه BMW X3

قیمت اجاره روزانه BMW X3 برای مدت زمان 3 تا 6 روز، برای هر روز 4 میلیون و 440 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این رقم با احتساب تخفیف برای مدت زمان 7 تا 20 روز به میزان 4 میلیون و 410 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، 4 میلیون و 390 هزار تومان است.

با وجود این، قیمت اجاره روزانه خودرو با قیمت پایین‌تر در شهرهای مختلف در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز