قیمت اجاره روزانه سوئیت در آستارا

آستارا یک بندر زیبای تجاری در غربی ترین حاشیه دریای خزر است. این شهر در طول سال میزبان گردشگران زیادی بوده که یکی از دلایل آن، داشتن بازار مرزی است که امکان خرید مناسب کالا را فراهم می‌کند. اقامت و اجاره در آستارا یکی از  دغدغه‌های اصلی گردشگران است که با استفاده از خدمات سایت‌های اجاره سوئیت، این کار نیز آسان‌ شده است.

کاماپرس در این گزارش ضمن اشاره به نکاتی برای سفر به آستارا و شرایط اجاره سوئیت در این شهر، قیمت اجاره در آستارا را بررسی کرده است.

سفر به آستارا برای لذت بردن از طبیعت و خرید

آستارا شهری است که در تمام ایام سال طبیعت‌گردان را به سوی خود می‌کشاند. دیدن گردنه حیران و روستاهای اطراف آن مانند روستای گیلده، صعود به آبشار مرتفع لاتون، بازدید از لوندویل و آبشار معروفش و تماشای تالاب استیل می‌تواند هر گردشگری را راضی کند.

آستارا چند ساحل زیبا در داخل و خارج شهر دارد. برای نمونه می‌توان به ساحل شریعتی در داخل شهر و ساحل صدف در فاصله اندکی از آستارا اشاره کرد. بازار ساحلی آستارا نیز به عنوان یک بازار بزرگ مرزی، از جاذبه‌های گردشگری این بندر است و تقریبا تمام گردشگران از این بازار و جاذبه‌های ساحلی اطراف آن دیدن می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره در آستارا

آستارا دارای هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، خانه‌های بومگردی و سوئیت برای اجاره روزانه است. اجاره در آستارا به راحتی و با هزینه کمتری نسبت به سایر شهرهای ساحلی دریای خزر ممکن است. علی رغم تعداد بالای مراکز اقامتی در آستارا، توصیه می‌شود که قبل از سفر، مکان مورد نظر خود را از طریق سایت‌های ارائه دهنده خدمات اقامتی و سفر رزرو و اجاره کنید. این کار به­‌ویژه در ایام پیک گردشگری بسیار ضروری است. برای اجاره در آستارا حتما به یک کارت شناسایی معتبر نیاز است.

اجاره در آستارا یا روستاهای اطراف آن

انتخاب بین اجاره در آستارا و اجاره در روستاهای اطراف آن، به هدف گردشگران از سفر به این منطقه ارتباط دارد. اگر علاقه‌­مند به طبیعت هستید و دوست دارید که در آغوش طبیعت استراحت کنید، روستاهای اطراف آستارا به‌­ویژه در لوندویل و گردنه حیران گزینه مناسبی برای اجاره است. این سوئیت­ها شاید امکانات کمتری نسبت به سوئیت‌های شهر آستارا داشته باشند، اما در عوض به جاذبه‌های طبیعی همچون آبشارها و تالاب‌ها نزدیک‌تر است. در داخل شهر آستارا نیز می‌توان ویلاها وسوئیت‌های بهتری را اجاره کرد و به مرکز شهر و بازار بزرگ آستارا نزدیک‌تر بود. محل اجاره در آستارا باید بر اساس برنامه سفر انتخاب شود تا بتوان از زمان در سفر بهترین استفاده را برد.

آبشار لاتون آستارا

قیمت اجاره در آستارا

قیمت اجاره در آستارا بر اساس موقعیت قرارگیری سوئیت، تعداد اتاق و امکانات آن تعیین می‌شود. قیمت اجاره سوئیت در آستارا از یک میلیون و 200 هزار تومان به ازای هر شب اقامت آغاز می‌شود. سوئیت‌ها و ویلاهای کوچکتر قیمتی بین 500 هزار تا یک میلیون تومان دارند. ویلا و سوئیت دوخوابه در شهر آستارا یا گردنه حیران را می‌توان با مبالغی زیر یک میلیون تومان هم اجاره کرد.

اجاره در آستارا

اجاره در آستارا با سایت سپنجا

سایت سپنجا یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خدمات سفر و اجاره اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران است. اقامتگاه‌های موجود در این سایت شامل ویلا، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و آپارتمان می‌شود. سپنجا دست شما را در انتخاب نوع اقامتگاه باز گذاشته است. فقط کافیست تا نوع اقامتگاه، بازه قیمتی و انتظارات خود را در سایت وارد کرده و لیست موارد موجود را همراه با شرایط اجاره، تصاویر و فیلم‌های محل اقامت مشاهده کنید. تنها کار باقی مانده انتخاب از بین اقامتگاه‌های موجود و رزرو آن اقامتگاه و پرداخت مبلغ نهایی است.

پشتیبانی دائمی و تضمین بازگشت وجه در صورت کنسلی از جمله خدمات مهم سپنجا به گردشگران است. سپنجا هدف خود را تضمین اقامتی راحت، کم هزینه و به یاد ماندنی برای مسافران عنوان کرده است. شما نیز برای انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود می‌توانید به سایت سپنجا به آدرس https://sepanja.com مراجعه نمایید. همچنین کارشناسان سپنجا از ساعت 9 تا 24 در 7 روز هفته از طریق شماره تلفن‌های 07191302012 و 09171025505  آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های لازم برای گردشگران هستند.

سپنجا یکی از سایت‌های معتبر در زمینه خدمات سفر و اجاره اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران است. اقامتگاه‌های موجود در این سایت شامل ویلا، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و آپارتمان می‌شود. سپنجا دست گردشگران را در انتخاب نوع اقامتگاه باز گذاشته است و فقط کافیست که نوع اقامتگاه، بازه قیمتی و انتظارات خود را در سایت سپنجا وارد کرده و لیست موارد موجود را همراه با شرایط اجاره، تصاویر و فیلم‌های محل اقامت مشاهده کرد. تنها کار باقی مانده انتخاب از بین اقامتگاه‌های موجود و رزرو آن اقامتگاه و پرداخت مبلغ نهایی است.

پشتیبانی دائمی و تضمین بازگشت وجه در صورت کنسلی نیز از جمله خدمات مهم سپنجا است. سپنجا هدف خود را تضمین اقامتی راحت، کم هزینه و به یاد ماندنی برای مسافران عنوان کرده است. قیمت‌های اجاره در چابهار نیز برگرفته از این سایت بوده است. گردشگران برای انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود می‌توانند به سایت سپنجا به آدرس https://sepanja.com مراجعه کنند. همچنین کارشناسان سپنجا از ساعت 9 تا 24 در هفت روز هفته از طریق شماره تلفن‌های 07191302012 و 09171025505  آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره‌های لازم به گردشگران هستند.

قیمت اجاره روزانه سوئیت در آستارا : https://sepanja.com/search/اجاره-سوئیت-در-استارا

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز