قیمت اجاره روزانه آریزو 5 بدون راننده و با راننده در تهران + جزییات

تور لحظه آخری-کاماپرس

اجاره خودرو در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش قیمت خودرو، گسترش پیدا کرده است؛ به‌طوری که بسیاری از افراد می‌توانند خودروهایی مانند آریزو 5 و … را برای قرارهای مهم کاری، مجالس عروسی یا اسکورت مهمان خارجی و مواردی از این قبیل، خودروهای لوکس نیز اجاره کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رونق گرفتن کسب و کارهای اجاره خودرو بسیاری از افرادی که در شرایط عادی توانایی خرید و تهیه یک خودرو لوکس را ندارند، می‌توانند به راحتی و با کم‌ترین هزینه برای انجام برخی امور و موقعیت‌های مهم، برای مدت موقتی مالک یک خودرو لوکس باشند. اجاره خودرو آریزو 5 که دارای ظاهری زیبا همراه با امکانات متعدد است، در این موارد گزینه مناسبی به حساب می‌آید. شرایط رنت آریزو 5 در ادامه آمده است.

چرا چری آریزو 5 را اجاره کنیم؟

اگر به دنبال اجاره یک خودرو زیبا با ظاهری لوکس و شیک برای انجام امور مهم به ویژه مجالس عروسی باشید که قیمت مناسبی داشته باشد؛ آریزو 5 از محصولات چری، گزینه مناسبی برای شما است. این خودرو علاوه بر ظاهر زیبا، امکانات فول آپشن همچون صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی، دریچه‌های تهویه، سیستم مالتی مدیا و غیره است. همچنین در طراحی داخلی این خودرو از پوشش چرم استفاده شده که جلو‌ه‌ای لوکس به آن می‌بخشد.

شرایط اجاره چری آریزو 5

اجاره چری آریزو 5 مدل 1400 در مجموعه سعادت رنت با ظاهری شیک و زیبا و قابلیت‌های گوناگون، به راحتی و از طریق مراجعه به وبسایت و ارائه مدارک امکان‌پذیر است. حداقل زمان اجاره برای چری آریزو 5، 3 روز است. ضمن این‌که استفاده از آریزو 5 بدون راننده دارای محدودیت کیلومتر بوده و برای کیلومتر مازاد، هزینه جداگانه دریافت می‌شود.

راز آسمان پایتخت

کرایه چری آریزو 5 با راننده

رنت آریزو 5 همراه با راننده برای مجالس عروسی، کارهای اداری و شخصی امکان‌پذیر است؛ از مزایای اجاره خودرو با راننده، عدم نیاز به ارائه مدارک است. ضمن این‌که در این‌صورت تمامی مسئولیت‌های خودرو با راننده تعیین شده برای شما است.

اجاره چری آریزو 5 چند؟

اجاره چری آریزو 5 از حداقل مدت قابل اجاره، یعنی 3 تا 6 روز، روزانه به میزان 1 میلیون و 210 هزار تومان است. این رقم برای اجاره به شکل هفتگی و ماهانه مشمول تخفیف می‌شود؛ به‌طوری که رنت آریزو 5 در تهران برای 6 تا 20 به میزان روزی 1 میلیون و 150 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، روزی 1 میلیون و 90 هزار تومان محاسبه می‌شود.

در هر حال اگر تصمیم به اجاره خودرو با قیمتی پایین‌تر، یا حتی اجاره خودروهای لوکس‌تری را داشته باشید، قیمت اجاره روزانه سایر خودروها نیز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز