قیمت آپارتمان دو خواب در میدان ولیعصر چند؟

قیمت آپارتمان دو خواب در میدان ولیعصر چند؟-کاماپرس

میدان ولیعصر یکی از نقاط مرکزی و پرتردد شهر تهران است که دسترسی بسیار آسانی به وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز خرید، مراکز تفریحی، کافه‌ها و رستوران‌ها فراهم می‌کند. این میدان به عنوان یک گره‌ترافیکی مهم در شهر شناخته می‌شود و باعث می‌شود که افراد بتوانند به راحتی به مناطق مختلف شهر دسترسی داشته باشند. وجود این تنوع و فعالیت‌های مختلف در این منطقه، به زندگی شهروندان پویایی بخشیده و این منطقه را به یک محله محبوب برای خرید و یا رهن و اجاره آپارتمان تبدیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید 5 آپارتمان دو خواب در میدان ولیعصر را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 65 متری دو خواب در میدان ولیعصر

قیمت یک آپارتمان 65 متری دو خواب و 14 سال ساخت در میدان ولیعصر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان است. از امکانات این آپارتمان نورگیر می‌توان به آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد. واحد ذکر شده در طبقه پنجم یک آپارتمان پنج طبقه قرار دارد.

آپارتمان نورگیر در میدان ولیعصر

یک آپارتمان 88 متری دو خواب در حالی که در سال 1385ساخته شده و از آسانسور و انباری برخوردار است با قیمت 6 میلیارد و 800 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و نورگیر است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 90 متری در میدان ولیعصر

یک آپارتمان 90 متری دو خواب که ساخت 1380 بوده و کاملا بازسازی شده است با قیمت 7 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه همکف یک ساختمان 4 طبقه و تکواحدی واقع شده و آشپزخانه آن گاز رومیزی، هود و کابینت ام دی اف دارد.

آپارتمان فول امکانات در میدان ولیعصر

یک واحد 77 متری دو خواب و فول امکانات در میدان ولیعصر با پرداخت 7 میلیارد و 700 میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این آپارتمان در سال 1389 ساخته شده و در طبقه پنجم ساختمان واقع شده است.

قیمت آپارتمان 85 متری در میدان ولیعصر

قیمت یک آپارتمان 85 متری دو خواب در میدان ولیعصر با آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن 7 میلیارد و 900 میلیون تومان است. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان سه واحدی و پنج طبقه قرار گرفته و 12 سال از ساخت آن می‌گذرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز