آخرین قیمت آپارتمان 80 متری در پاسداران / اسفند 1402

آخرین قیمت آپارتمان 80 متری در پاسداران / اسفند 1402-کاماپرس

بازار مسکن پاسداران به عنوان یکی از محله‌های مهم و معروف شهر تهران همواره برای زندگی یا سرمایه گذاری مورد توجه بوده است. این محله از آب و هوای نسبتا خوب، امکانات و خدمات رفاهی متنوع و متعدد، فرصت‌های شغلی بسیار و مراکز خرید بهره می‌برد.

پاسداران از محله‌های گران قیمت تهران محسوب می‌شود؛ در حال حاضر قیمت آپارتمان 80 متری در پاسداران حدودا از 9 تا 13 میلیارد تومان است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در پاسداران را معرفی می‌کند.

آپارتمان 80 متری فول امکانات در پاسداران

یک آپارتمان 80 متری دو خواب در پاسداران در حالی که 4 ساله است با قیمت 12 میلیارد و 560 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه واقع شده و از امکاناتی چوت آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

قیمت آپارتمان 80 متری رو به آفتاب

یک آپارتمان 80 متری رو به آفتاب در پاسداران 9 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دو خواب بوده و امکانات آن کامل است. آپارتمان مد نظر در سال 1386 ساخته شده اما به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان نوساز در پاسداران

قیمت یک آپارتمان نوساز و کلید نخورده 80 متری و دو خواب در پاسداران 8 میلیارد و 800 میلیون تومان است. این آپارتمان که در سال جاری ساخته شده از امکاناتی کامل برخوردار بوده و در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد.

آپارتمان 80 متری نورگیر

یک آپارتمان نورگیر و خوش نقشه 80 متری در پاسداران با امکانات کامل 12 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد در سال 1393 ساخته شده و دو خواب است. آپارتمان ذکر شده در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی دارد.

آپارتمان 80 متری بازسازی شده

قیمت یک آپارتمان 80 متری دو خواب و بازسازی شده در پاسداران 10 میلیارد تومان است. این آپارتمان در طیقه اول ساختمان قرار دارد و ساخت 1387 است. این آپارتمان کاملا بازسازی شده و از امکانات کامل همراه با سرایدار مقیم و حیاط بزرگ بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز