فورد اکسپلورر مدل 2024 ؛ یک شاسی بلند برقی قدرتمند

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاید فورد اکسپلورر به اندازه دیگر محصولات کمپانی فورد مانند موستانگ یا پوما مشهور نباشد ولی یک شاسی‌بلند تمام برقی قوی و مجهز است که انتظار می‌رود اواخر امسال به بازارهای جهانی عرضه شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فورد اکسپلورر مدل 2024 از پلتفرم مشترکی با فولکس واگن ID.4 بهره می‌برد و نتیجه همکاری کمپانی‌های فورد و فولکس واگن در زمینه تبادل فناوری و پایین آوردن هزینه‌های تولید است. نتیچه این همکاری را پیشتر در خودروهایی مانند فورد رنجر، پیکاپ فولکس واگن آماروک، فورد ترانزیت کوریر و فولکس واگن کدی نیز مشاهده کرده‌ایم.

فورد اکسپلورر مدل 2024 رقابتی جدید در سگمنت شاسی‌بلندهای برقی متوسط آغاز خواهد کرد و رقبایی مانند اشکودا انیاک، کیا  EV6، نیسان آریا، تویوتا bZ4X، بی وای دی سیل  Uو پژو  E-3008 را در برابر خود خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

تیپ دیفرانسیل عقب فورد اکسپلورر مدل 2024 به یک موتور برقی با 168 اسب بخار نیرو مجهز شده است. باتری آن نیز از نوع 55 کیلوواتی است و انتظار می‌رود 350 کیلومتر برد داشته باشد. تیپ بالاتر دارای یک موتور قوی‌تر 282 اسب بخاری بوده و باتری آن نیز از نوع 82 کیلواتی است. کمپانی فورد مدعی است این تیپ 540 کیلومتر برد دارد.

بالاترین تیپ فورد اکسپلورر مدل 2024 به باتری 82 کیلوواتی مجهز شده است و دارای دو موتور برقی است که در مجموع 335 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. این تیپ که پرچمدار تیپ‌های فورد اکسپلورر مدل 2024 است 500 مایل برد دارد و می‌تواند باری به وزن 1400 کیلوگرم را یدک بکشد.

انتظار می‌رود تیپ پایه دیفرانسیل عقب فورد اکسپلورر مدل 2024  در حدود 40 هزار پوند، تیپ میانه 50 هزار پوند و تیپ فول آپشن 55 هزار پوند قیمت داشته باشند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : فورد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز