فروشگاه های اینترنتی معتبر لوازم خانگی برای خرید نوروزی

لست سکند

خرید لوازم خانگی یکی از آن خریدهای مهم زندگی است که حسابی می تواند اضطراب آور باشد، به خصوص اگر بخواهید خشت های اول زندگی مشترک را بچینید و جهیزیه بخرید (خرید لوازم خانگی همیشه مهم و پر چالش است). امروزه همین که بدانید از کدام فروشگاه کالای اصلی را با قیمت مناسب بخرید خودش یک هنر است که می تواند در سراسر زندگی به کارتان بیاید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اینکه بخواهید چند میلیون تومان را بابت خرید لوازم خانگی به صورت آنلاین بپردازید می تواند هر آدم سطحی نگری را به یک کاراگاه شکاک و منفی باف تبدیل کند و همین باعث می شود نتوانید به فروشگاه های مختلف اعتماد کنید. اگر می خواهید به مناسب نوروز وسایل خانه تان را تازه کنید و یک مدل جدیدتر بخرید ما در ادامه می خواهیم چند فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه لوازم خانگی را به شما معرفی کنیم که همگی دارای نماد اعتماد، یک عالمه نظر خریداران قبلی و خلاصه دلایل زیادی برای اعتماد کردن دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

قبل از هر چیز؛

فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که در بین آن ها خوب و بد، حرفه ای و تازه کار وجود دارد و تشخیص این فروشگاه ها از هم خیلی کار راحتی نیست و نیاز به کلی صرف زمان، انرژی، پرس و جو و … دارد. در ادامه برای اینکه روند کار را ساده تر کنیم چند مشخصه را نام می بریم که فروشگاه های معتبر همگی دارای آن ها هستند و سعی می کنند کیفیت شان را بیشتر کنند ولی فروشگاه های جعل فروش حسابی با این موارد مشکل دارند و ضعف آن ها همینجا خودنمایی می کند.

راز آسمان پایتخت

مشاوره کاملا تخصصی در عین سادگی

کارشناسان فروش خبره می توانند دل و روده محصول را برایتان بیرون بریزند و هر آنچه که نیاز است بدانید را در نهایت سادگی به شما بگویند؛ ولی افراد جعل فروش یا آب زیر کاه یک مشت توضیحات سطحی و بدردنخور در اختیارتان قرار می دهند، همچنین در 99 درصد مواقع از گفتن روش هایی برای شناخت دقیق محصول طفره می روند تا نتوانید کالای اصلی را از تقلبی تشخیص دهید.

کف قیمت بازار اینجاست

اگر بخواهید لوازم خانگی اورجینال خریداری کنید باید یک فروشگاه دست اول و وارد کننده مستقیم پیدا کنید تا قیمت ها به دلیل معاملات داخل بازار و بیشتر شدن دست اندر فروشان(اصطلاح من درآوردی) الکی افزایش پیدا نکند. اینکه بتوانید کف قیمت یک محصول در بازار را پیدا کنید هم خودش یک مهارت خیلی حرفه ای است. شاید یادگرفتن اش نیاز به زمان و تجربه زیادی داشته باشد اما اگر بتوانید کف قیمت محصول در بازار را پیدا کنید خیال تان راحت است که همیشه محصولی با قیمت مناسب خریداری می‌کنید.

پرداخت راحت و مطمئن

یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی که محصولاتش چندین و چند میلیون تومان قیمت دارند باید یک تعهدی نسبت به پول شما داشته باشد تا بتوانید به آن اعتماد کنید. فروشگاه هایی که در ادامه قصد معرفی شان را داریم همگی ابتدای کار یک بیعانه ای از خریدار دریافت می کنند و بعد از اینکه محصول را دم در خانه تحویل گرفتید می توانید مابقی مبلغ کالا را به مسئول ارسال بپردازید.

ارسال سریع با مسئولیت 100 درصد

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر اینجاست که کالایی بدون عیب و کوچک ترین مشکل به شما تحویل دهد. تمامی مسئولیت کالا تا رسیدن به درب منزل شما بر عهده فروشگاه و تیم ارسال بوده و اگر محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد می توانید درخواست یک محصول دیگر(سالم ) از فروشگاه داشته باشید.

محصولات اورجینال از برندهای اصلی

در حال حاضر 4 برند مطرح در زمینه لوازم خانگی بیشتر از بقیه اعتبار دارند به همین دلیل ماهم به بررسی مهم ترین مزیت های رقابتی آن ها می پردازیم. برندهای ال جی، سامسونگ در زمینه لوازم خانگی و صوتی – تصویری فعالیت جدی دارند. برند سونی بیشتر در زمینه صوتی – تصویری به رقابت می پردازد و برند بوش در خصوص لوازم خانگی مانند، یخچال فریزر، لباسشویی و ظرفشویی فعالیت جدی دارد. هر کدام از این برندها کیفیت ساخت عالی دارند ولی بسته به اینکه بخواهید چه امکاناتی دریافت کنید باید مبلغ متفاوتی پرداخت کنید. بوش به طور معمول قیمت بیشتری دارد و بیشتر هم به دلیل اعتبار و کیفیت بالاتر محصولاتش است اما برندهای دیگر هم کیفیت عالی دارند و به نسبت کمی ارزان تر هستند.

وقتی برای محصول جدید پول می دهید یک با کیفیتش را بخرید. محصولات لوازم خانگی اورجینال از برندهایی مانند ال جی، سامسونگ، سونی و بوش هستد که همگی کیفیت اثبات شده ای دارند، نکته ای که وجود دارد اینجاست که محصول تقلبی را به جای اصلی خریداری نکنید. چگونه؟ از فروشگاه معتبر خرید کنید!

دیجی کالا و دیگر هیچ

آمازون ما ایرانی ها همان فروشگاه همه چیز(دیجی کالا) اولین جایی است که برای خریدهای اینرنتی سراغ آن می رویم. دیجی کالا در زمینه لوازم خانگی خارجی فعالیت کمی دارد. دلیل اصلی آن قیمت بسیار زیاد محصول و هزینه های گمرکی همچنین سخت گیری هایی است که برای ورود لوازم خانگی از برندهایی مانند ال جی و سامسونگ در ایران وجود دارد، به همین دلیل افراد یا لوازم خانگی ایرانی می خرند (دیجی کالا معتبر است ولی کمی قیمت هایش گران است) یا لوازم خانگی خارجی می خرند (در دیجیکالا موجود نیست). هوشمندانه ترین کار برای خرید لوازم خانگی خارجی و اورجینال خرید از شهرهای مرزی مانند بانه و گناوه است. قیمت محصولات در این شهرهای مرزی ارزان تر است اما افراد سودجویی هم وجود دارند که محولات تقلبی می فروشند.

فروشگاه های لوازم خانگی معتبر

80 درصد یک خرید موفق در پیدا کردن وبسایت معتبر و با قیمت های بصرفه است! وقتی فروشگاه اینترنتی مناسب را پیدا کنید بیشتر راه را رفته اید بعد از آن بیشتر مسئولیت با فروشگاه است و می تواند به شما کمک کند یک خرید راحت، مطئمن و هوشمندانه انجام دهید. در ادامه ما چهار فروشگاه لوازم خانگی با تجربه چند سال فعالیت جدی و اصولی را معرفی می کنیم که همگی آن ها ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم را دارند.

  • افرالند: فروشگاه اینترنتی افرالند به نسبت وبسایت های دیگر جدیدتر است ولی با توجه به فعالیت های حرفه ای که دارد توانسته رتبه اول در لیست را به خود اختصاص دهد. تیم جوان و حرفه ای که این وبسایت را مدیریت می کنند، توانسته اند رضایت مشتریان را به خوبی جلب کنند.
  • برگ و باد: وبسایت برگ و باد یک تیم با تجربه و کاربلد حاصل چند سال فعالیت در بازار است که مشتریان پایه ثابت دارد. این وبسایت بعد از افرالند دومین گزینه محبوب در سال جاری بوده است، که لوازم خانگی بزرگ و کوچک از برندهای اورجینال را به فروش می رساند.
  • ژیارکالا: فروشگاه ژیارکالا جان سخت تر از بقیه بوده و سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است، مقاومت و تداوم در فعالیت باعث شده مشتریان آن همگی تجربه چند بار خرید از فروشگاه را داشته باشند، همچنین فعالیت های جدی در طول چند سال باعث شده تا افراد جدیدی نیز به گروه خریداران وبسایت اضافه شوند.
  • عمو نوروز: یک وبسایت که حول و حوش 2 سال است فعالیت دارد ولی توانسته به خوبی با برندینگ و فعالیت های بازاریابی که دارد، خریداران لوازم خانگی را به سمت خود بکشاند. عمده فعالیت فروشگاه لوازم خانگی عمو نوروز در خصوص تلویزیون بوده اما در حال حاضر لوازم خانگی دیگر مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و غیره نیز در فروشگاه موجود هستند.

از چه فروشگاه هایی نباید خرید کنیم؟

با کمی وقت گذاشتن و دقت به جزئیات می توان دریافت که یک فروشگاه اینترنتی معتبر است یا خیر. در اینجا ما چند ویژگی فروشگاه های مشکوک و نامعتبر را بررسی می کنیم اما قبل از آن یک راه حل ساده برای خرید اورجینال را با شما در میان خواهیم گذاشت. به جای اینکه ریسک کنید و از یک فروشگاه که از آن مطمئن نیستید خرید کنید، آن فروشگاهی را انتخاب کنید که اعتبار بیشتری دارد، شما چند میلیون تومان هزینه می کنید پس یک فروشگاه را انتخاب کنید که دارای این ویژگی ها باشد:

  • نماد اعتماد الکترونیک
  • آدرس دفتر و شماره تلفن ثابت
  • Ssl وبسایت (همان علامت قفل کنار لینک سایت)
  • ویدیوهای رضایت مشتریان واقعی
  • کارشناسان صادق و خبره
  • نهایت دلسوزی برای خرید بهتر
  • قیمت ارزان تر ولی متناسب با سایر فروشگاه ها

اما

اگر می خواهید از پیج های اینستاگرام یا تلگرامی خرید کنید که وبسایت ندارند، شما دارید ریسک می کنید و باید مسئولیتش را قبول کنید. بهتر است از یک وبسایت معتبر خریدتان را انجام دهید.

افرادی که می خواهند یک کالای تقلبی بفروشند این ویژگی ها را دارند از آن ها دوری کنید:

  • اطلاعات کامل محصول را در اختیارتان قرار نمی دهند
  • به شما اصول تشخیص کالای اصل از بدل را نمی گویند
  • تخفیف های بسیار زیادی به شما می دهند
  • آدرس و تماس ثابت شان را به شما نمی گویند
  • کامنت های اینستاگرام را می بندند

خلاصه کلام

اگر تا اینجای کار حواستان به این همه صحبت بوده باشد، اکنون می توانید هوشمندانه تصمیم بگیرید. پیشنهاد می کنم به جای اینکه کار را بیهوده سخت تر از آنچه هست کنید، به وبسایت هایی که معرفی کردیم سر بزنید و ویژگی های اعتبار دهی را بررسی کنید. بعد از اینکه مطمئن شدید وبسایت معتبر است می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش، ارتباط در اینستاگرام یا ثبت سفارش در سایت خریدتان را انجام دهید.

مرتبط با : افرالندبرگ و بادژیارکالاعمو نوروز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز