فرغون مارک چند میلیون تومان؟!

طی چهار سال اخیر با توجه به رشد سریع تورم، قیمت تمام اجناس حتی فرغون هم رشد کرده و نرخ آن تقریبا هم قیمت پراید دست دوم هشت سال پیش شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر افراد برای خرید فرغون هم باید میلیونی هزینه کنند. طبق اطلاعات موجود، پایین‌ترین قیمت فرغون 700 هزار تومان اعلام شده که یک نمونه بد از این وسیله است. حتی برند بازی به این وسیله هم سرایت کرده و در صورتی که فردی خواهان خرید فرغون باشد، باید مارک آن را هم مشخص کند. معمولا برای خرید فرغون ایرانی هزینه کمتری لازم بوده و با مبلغ یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 700 هزار تومان قابل خریداری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما اگر شخصی خواهان فرغون برند باشد، دست کم برای خرید آن باید 3 میلیون تومان کنار بگذارد. به عنوان مثال، فرغون برند هامرلین، ساخت فرانسه، تقریبا 3 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد. فروشندگان علت قیمت بیشتر این فرغون را داشتن آپشن‌های مختلف بیان کرده‌اند.

رشد چند برابری قیمت انواع محصولات و گرانی مداوم

کاسبان بازار آهن در گفت و گو با تجارت نیوز بیان کرده‌اند که قیمت همه وسایل همچنان رشد دارد. به گفته همین کسبه، نرخ فرغون نسبت به چهار سال پیش 10 برابر و در مقایسه با شش ماهه گذشته هم 20 درصد گران‌تر شده است. رشد مداوم قیمت‌ها باعث شده تا کاسبان بازار هم زمانی که محصولات جدید را سفارش می‌دهند نسبت به قبل تعداد کمتری خریداری کنند. چون ارزش پول به سرعت در حال کاهش است و کاسبان هم برای خرید سری جدید سفارش‌ها باید مبلغ بیشتری بپردازند.

پنج سال گذشته با مبلغ 5 میلیون تومان امکان خرید وسایل متوسط و ضروری جهیزیه وجود داشت. حتی شاید اوایل دهه 1390 با این مبالغ یک پراید دست دوم قابل خریداری بود. اما اکنون با هزینه کردن 5 میلیون تومان می‌توان یک فرغون برند به علاوه یک فرغون 700 هزار تومانی با کیفیت پایین خرید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز