فرصت محدود خرید خودرو JAC S5 new به قیمت کارخانه

خودرو جک-کاماپرس

کراس اوورهای چینی به دلیل داشتن قیمت مناسب‌تر نسبت به مدل‌های کره‌ای و فرانسوی، در بین علاقمندان به این سبک خودروها در ایران جایگاه مناسبی را به دست آورده‌اند. یکی از کراس اوورهای جمع و جور چینی که توانسته نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند، جک S5 است. ساکنان شیراز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی کرمان موتور حسینی از فرصت محدود خرید خودرو JAC S5 new به قیمت کارخانه بهره مند شوند.

به گزارش کاماپرس، کرمان موتور تاکنون چندین مدل از خودرو اتومبیل سازی جک چینی را مونتاژ و روانه بازار کرده است. هم اکنون برخی از خودروهای عرضه شده توسط کرمان موتور مطابق با نسخه‌های به روزرسانی شده دنیا آپدیت شده و دوباره در بازار عرضه شده‌اند. JAC S5 new یکی از این خودروهاست که از سال 1400 وارد بازار ایران شد. قطعات سری جدید جک اس5 نیز مانند دیگر محصولات از کارخانه چینی جک تامین شده اما مونتاژ آن در شرکت کرمان موتور اتفاق می‌افتد.

همه چیز درباره JAC S5 new

فیس لیفت جدید جک اس 5 به دلیل بهره مندی از موتور 1.5 لیتری برخوردار شده و مانند جک اس5 معمولی پیشرانه 2 لیتری ندارد. لازم به ذکر است که موتور جک S5 new از سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد، همین مورد سبب شده تا راندمان و عملکرد کاری این مدل نسبت به نسخه قبلی ارتقا چشم گیری داشته باشد. توان فنی موتور در فیس لیفت جدید جک اس 5 نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده و این نوع خودرو از لحاظ مصرف سوخت عملکرد به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشته است.

حداکثر قدرت موتور این خودرو کراس اوور بین 161 تا 171 اسب بخار اعلام شده که در دور موتور 5 هزار و 500 نمایان می‌شود. حرکت خودرو در فیس لیفت جدید به مراتب بهتر و سرحال‌تر از قبل بوده که این موضوع ناشی از دقت بالای گیربکس شش سرعته دو کلاچه آن است. این مدل خودرو در حدود 11 ثانیه به شتاب 0 تا 100 می‌رسد.

جک S5 new مجهز به سانروف، آینه‌های برقی همراه با گرمکن، ترمز ضدقفل آ بی اس، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه سوز، کلیدهای مالتی مدیا روی فرمان، شیشه‌های جلو و عقب برقی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی اچ آ سی، سیستم پایش میزان باد تایرها، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کلیدهای مالتی مدیا و … است.

راز آسمان پایتخت

این مدل خودرو در مجموع به خوبی توانسته از نظر ظاهری، طراحی داخلی، قدرت موتور و شتاب و مسائل فنی مربوطه نظر مشتریان را به خود جلب کند.

بررسی اجمالی امنیت خودرو جک S5 new

این مدل خودرو به سیستم ایمنی مناسبی مجهز شده و توانسته گواهی‌های مختلفی را در این خصوص به دست آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به کسب پنج ستاره ایمنی در تست‌های تصادف موسسه ایمنی خودروها C-NCAP اشاره کرد. همین مسئله باعث شده تا راننده و سرنشینان این خودرو حس امنیت و آرامش داشته باشند. در این خودرو برای سرنشین‌ها ایربگ تعبیه شده است.

به نظر راننده و سرنشینان این خودرو، اتومبیل مذکور باکیفیت‌تر از دیگر کراس اوورهای چینی بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارد. حتی این مدل اتومبیل توانسته دو ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران کسب کند.

این خودرو با اتومبیل‌های ام وی ام ایکس33، چانگان سی اس 35، لیفان ایکس 60، چری تیگو 5 و سانگ یانگ تیوولی رقابت می‌کند.

بهترین نمایندگی برای خرید خودرو جک اس 5 فیس لیفت جدید کدام است؟

در صورتی که قصد خرید خودرو مذکور را دارید یا مایل هستید به صورت اقساطی آن را بخرید می‌توانید به نمایندگی معتبر کرمان موتور در شیراز مراجعه کنید. نمایندگی حسینی شرایط خرید نقدی و اقساطی S5 new را فراهم کرده است. افراد به منظور بهره مندی به موقع از فرصت محدود خرید خودرو JAC S5 new به قیمت کارخانه می‌توانند با کارشناسان این نمایندگی تماس گرفته یا به صورت حضوری به آن مراجعه کنند.

این مجموعه بهترین مدل خودروهای مونتاژ کرمان موتور را به فروش می‌رساند و افراد درب نمایندگی و به صورت فوری امکان تحویل اتومبیل مورد نظر خود از برندهای جک، کی ام سی و لیفان را دارند.

نمایندگی حسینی یکی از برترین نمایندگی‌های کرمان موتور است که توانسته بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان خود ارائه بدهد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

18 دیدگاه برای “فرصت محدود خرید خودرو JAC S5 new به قیمت کارخانه

  1. بردیا احمدی گفته:

    واقعا ماشین خوب و راحتیه من تازه گرفتم اتفاقا از نمایندگی شیراز هم خریدم خیلی راضیم از نظر ریالی هم خیلی به صرفه هست و در کمترین زمان هم تحویل میدن چون قیمت خودرو الان پایین بهترین زمان خرید خودرو هست

  2. سالار گفته:

    آره وقت داره تموم میشه برید آشغال چینی رو یک میلیارد دویست و هفتاد بخرید از دستتون میپره ها

  3. ناشناس گفته:

    قیمت واقعی این خودرو ۲۵۰ میلیون بیشتر نیست ملت این اشغال های چینی و ایرانی را نخرید تحریم نخریدن ماشین چینی و ایرانی مثل دوره اول ریاست جمهوری روحانی که اثر خود را گذاشت و مجبور شدن با اختصاص ۲۵ میلیون وام اشغال ها را به قیمت خیلی خیلی پایین بفروشند.

  4. reza rad گفته:

    ماشین خوبیه اگر نمایندگیها اینقدر دزدی نکن و متاسفانه بخاطر چینی بودنش حتما باید ازنمایندگی استفاده کرد تا از گارانتی خارج نشه

  5. راد گفته:

    بدجوری به تب و تاب افتادن ..ماشینی که قرار بود سال دیگه پاییز بدن 90روزه میدن ..کجا بود این ماشینا ..هر چی از مردم اضافه گرفتید رو بر میگردونید ..به اذن الله

  6. رضوانی گفته:

    نخرید تا مافیای گرانی ورشکسته شوند، یک چند ماهی نخرید ارزان می شود، الآن هم ماتم گرفته اند روز بروز قیمش پائین می آید…

  7. هادی پویش گفته:

    تازمانیکه بعضی ها اینگونه یک ماشین چینی که اوازمشم در دسترس نیست رو اجوری تعریف کنن وبا به‌به چهچه بخرن حقمون بیشتر نیست ما ایرانی هستیم ولیاقتمو بیش اینهاست پس بیاید ۶ماه نخریم تاببینید بااین پولها چی باید سوارشیم

    • محمد گفته:

      سلام
      من چندین سال نخریدم
      سال ۹۵
      ۸۰میلیون بود
      منتظر شرم بیاد ۵۰ میلیون.بعد بخرم.

      حالا نظر شما تو این خصوص چیه.

      بازم تحریم کنم نخرم یا نظر دیگه ای دارید.؟

  8. محمود رضا گفته:

    ماشین خوبیه من از سال نود و هفت دارمش اما نمایندگی هر جور شده سر آدم کلاه میزاره تا ازش پول بگیره کاش جای بود که میشود رسیدگی کرد که نیست

  9. حمید گفته:

    تعدادی از هموطنان عزیز توصیه می کنند که تحریم کنید و نخرید .. این پیشنهاد عملی نمیشه ، همون عزیزی که پیشنهاد تحریم میده اگه شرایط خرید براش مهیا بشه و یقین داشته باشه که با بازار اختلاف قیمت داره ، ۱۰۰ در صد اقدام به خرید میکنه ، معمولا این گونه توصیه ها از طرف آن دسته از عزیزانی است که قدرت خرید ندارند… امیدوارم بدون تعصب و از روی صداقت مورد قضاوت قرار بگیرم

  10. احمد گفته:

    من مدل ۹۵ دنده ای دارم ‌. ایرادهاش هم اینه
    ۱-صدای گیربکس دردنده ۲ زننده وگوشخراشه
    ۲- فقط برای اتوبان و جاده ومسیرهای صاف خوبه توکوچه ها وداخل شهر بسیار خشک واعصاب خورد کنه . بنظرم اگر راحتی ونرمی می خواید نخرید

  11. یه بنده خدا گفته:

    ببینید با اینکه میگید مردم خرید نکن تا ارزون بشه و واردات انجام بدن اینا مشکلی ندارم کار درستیه ولییییی هیچوقت اینا ورشکست نمیشن چرا چون الان که میدن یک و دویست ملت شریف ایران از ترس باسنشون میرن خرید میکنن چون حتی اگه فروش نداشته باشن چن وقت دیگه میارنش تا دو میلیارد بعد یسری که نخریدن دیگه اون موقعه که نه میتونن همین چینیارو بخرن نه ایرانی های لول بالاتر🤔تامام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز