عشق پیرانه سر برای پادشاه اسپانیا 65 میلیون یورو آب خورد!

لست سکند

گزارش های منتشر شده حکایت از آن دارد که عشق پیرانه سر خوان کارلوس، پادشاه سابق اسپانیا به معشوقه اش کورینا ساین ویتگنشتاین، 65 میلیون یورو برای او آب خورده است!

به گزارش کاماپرس، پادشاه سابق اسپانیا زمانی که در سال 2005 رابطه عاشقانه اش با ویتگنشتاین را آغاز می کرد شاید اصلا به این موضوع فکر نمی کرد که چند سال بعد، جدا از پرداخت هزینه ای هنگفت به معشقوه اش و افشای رابطه پنهانی اش با او، مجبور شود در مقابل قانون پاسخگو باشد.

همه ما ضرب المثل عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند را شنیده ایم، داستان پادشاه سابق اسپانیا و معشوقه اش نمونه خوبی برای این ضرب المثل است، پادشاه سابق اسپانیا و ویتگنشاین در یک مهمانی در فوریه ۲۰۰۴ با هم آشنا شدند و روابط عاشقانه آن‌ها تا سال ۲۰۰۹ ادامه داشت.

با وجود جدایی کارلوس از ویتگنشتاین، او مبلغ ۶۵ میلیون یورو را در سال ۲۰۱۲ به معشقوه اش پرداخت کرد و هم اکنون دستگاه قضایی سوئیس در حال تحقیق در این زمینه است البته ویتگنشتاین این موضوع را رد کرده که ۶۵ میلیون یورویی که خوان کارلوس به او داده، اقدامی در جهت پولشویی باشد، اما کارلوس باید در این زمینه به مردم اسپانیا پاسخگو باشد.

هدیه سخاوتمندانه 65 میلیون یورویی!

راز آسمان پایتخت

کورینا ساین ویتگنشتاین گفته که این هدیه بسیار سخاوتمندانه‌ای از جانب پادشاه سابق بود که نشان می‌دهد تا چه حد او برای پادشاه مهم بوده است.
نگاهی به زندگی پادشاه سابق اسپانیا
به گزارش فرارو، خوان کارلوس ۸۲ ساله در سال ۱۹۶۲ با ملکه سوفیا ازدواج کرد و تا سال 2014 بر مسند پادشاهی بود اما پس از آن تاج و تخت را به پسرش فیلیپه ششم واگذار کرد و از اوایل ماه جاری هم از تصمیمش برای خروج از اسپانیا خبر داد و در امارات متحده عربی سکنی گزید.

علاوه بر رسوایی اخلاقی مربوط به رابطه اش با ویتگنشتاین، اتهامات مالی مختلفی هم دامن گیر پادشاه سابق اسپانیاست و درحال حاضر دیوان عالی اسپانیا سرگرم تحقیق درباره نقش او در مناقصه قطار سریع السیر مکه-مدینه و فساد احتمالی و رد و بدل شدن رشوه است.
دادگاه عالی اسپانیا گفته بنا دارد طی یک تحقیق و تفحص به نقش خوان کارلوس پس از ژوئن سال ۲۰۱۴، در پروژه احداث قطار سریع السیر مکه-مدینه در عربستان سعودی بپردازد.
دولت اسپانیا هم گفته موضعش در برابر این تحقیق و تفحص آن است که “همه در برابر عدالت یکسانند” و این که دخالتی در این تحقیق و تفحص نخواهد کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عشق پیرانه سر برای پادشاه اسپانیا 65 میلیون یورو آب خورد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز