عادت های جالب ثروتمندترین افراد جهان

لست سکند

افراد مشهور یا ثروتمند اغلب عادات خاصی دارند که آن‌ها را به درجه خاصی از موفقیت سوق داده است. گاهی پیش گرفتن این عادت‌ها چندان خالی از لطف نیست و ممکن است افراد عادی را نیز به سوی موفقیت هدایت کند‌. کاماپرس در این مطلب به عادت‌های جالب این افراد می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. تیلور سویفت

این خواننده محبوب که به‌عنوان شخصیت سال گذشته نیز انتخاب شد عادت دارد درمورد ترس‌ها و نگرانی‌هایش آهنگ بخواند. در واقع او معتقد است آسیب پذیری و اشتباه کردن به نوعی می‌تواند منبع قدرت باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

۲. مارک زاکربرگ

بنیانگذار متا که اینستاگرام و واتس اپ را به‌عنوان زیرمجموعه دارد، طبق یک سنت سالانه اهداف اصلی و مهم را تعیین کرده و تمام تمرکز خود را بر روی رسیدن به آن‌ها می‌گذارد. او همچنین معتقد است نباید به همه وظایف واکنش یکسان نشان داد و پیش از هر چیزی بهتر است الویت‌ها را مشخص کرد.

۳. وارن بافت

این تاجر آمریکایی که همچنین یکی از ثروتمندترین افراد جهان است، عادت دارد حدود ۸۰ درصد از روز خود را صرف مطالعه و تفکر کرده و بر روی ادامه مستمر یادگیری تاکید دارد. او اغلب به جوانان توصیه می‌کند که در سمینارها و دوره‌های آموزشی شرکت کرده و همواره به دنبال به روز کردن دانسته‌های خود باشند‌.

۴. لری الیسون

او یکی از بنیانگذاران اوراکل و سومین فرد ثروتمند جهان است و هنوز انجام کارهای متفاوت از دیگران برایش اهمیت زیاد دارد‌. الیسون همچنین با راه حل‌های کلیشه‌ای و استاندارد مخالف است و از پیروی کورکورانه پرهیز می‌کند. او یک بار گفت:«وقتی مرا دیوانه صدا می‌کنند احساس خوبی به من دست می‌دهد!»

۵. اپرا وینفری

این مجری مشهور آمریکایی، به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین زنان جهان، جایگاه خود را به لطف هوش عاطفی فوق‌العاده‌اش به دست آورده است. او به راحتی با همه ارتباط برقرار می‌کند و این موضوع نیازمند استعداد روانشناسی، درک بالا و مطالعه رفتار انسانی است.

 

انتهای پیام

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز