طارمی با 4/5 میلیون یورو به پرافتخارترین تیم فوتبال پرتغال پیوست

لست سکند

مهدی طارمی مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال ایران با عقد قرارداد 4 ساله به تیم پورتو پرتغال، پرافتخارترین تیم پرتغالی در سطح جهان و دومین تیم پرافتخار لیگ های داخلی این کشور پیوست.

به گزارش کاماپرس، فقط یک فصل کافی بود تا مهاجم جنوبی ایران ارزش های خود را به عنوان یک گلزن فرصت طلب به تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال پرتغال نشان دهد و مسئولان یکی از برترین تیم های این کشور و اروپا را به عقد قرارداد با خود متقاعد کند.

حالا انتظارها برای پیوستن مهدی طارمی به یک تیم بزرگ و مطرح اروپایی پس از درخشش مکرر و  گلزنی های فراوانی که در ایران و خارج از ایران داشت، به پایان رسید و مهاجم بلند بالای ایران به باشگاهی مطرح در اروپا و جهان پیوسته است.

انتقال 4 و نیم میلیون یورویی

بنا به اعلام ورزش سه ، طارمی پس از درخشش با ایران‌جوان بوشهر و دو عنوان آقای گلی و قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و گلزنی  در بازی های حساس ملی ملی مورد توجه قطری‌ها قرار گرفت و به الغرافه رفت، اما پس از حضور یک ساله در این تیم خیلی زود راهی اروپا شد و به تیم نه چندان مطرح ریو  آوه پیوست.

راز آسمان پایتخت

طارمی در اولین سال بازی در فوتبال اروپا فوق‌العاده ظاهر شد و در ۳۰ مسابقه برای این تیم توانست ۱۸ گل به ثمر رساند، ۲ پاس گل بدهد و ۷ پنالتی بگیرد تا با این عملکرد تبدیل به یکی از چهره‌های شاخص فوتبال پرتغال شود.

طارمی پیشنهادهایی نیز از سوی دو باشگاه بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون داشت اما نهایتا با انتقالی که گفته می شود 4 و نیم میلیون یورو ارزش دارد به پورتو پیوست.

شایان ذکر است باشگاه  پورتو از مهدی طارمی به‌عنوان خرید جدید این باشگاه با خوشامدگویی به او به سه زبان پرتغالی، انگلیسی و اسپانیایی در صفحه توئیتر باشگاه رونمایی کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز