شوک شدید قطری‌ها به اردوی پرسپولیس

لست سکند

در حالی که پرسپولیس تا ساعاتی دیگر یک بازی حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا(منطقه غرب) در پیش دارد ، اخباری از علاقه باشگاه های قطری برای به خدمت گرفتن چند بازیکن این تیم از جمله  شجاع خلیل‌زاده و عیسی آل کثیر که در این دوره از بازی ها درخشان ظاهر شده اند، منتشر شده است.

به گزارش کاماپرس، پرسپولیسی ها تا این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم قدرتمند و منسجمی نشان داده اند که می تواند برای هر رقیبی خطرناک باشد و چند بازیکن این تیم نیز درخشش فوق العاده ای از خود نشان داده اند.

البته درخشش بازیکنان پرسپولیس می تواند حاشیه هایی هم به برای این تیم ایجاد کند چرا که واسطه های باشگاه های ثروتمند حوزه خلیج فارس با پیشنهادات خود به ستاره های‌پرسپولیس در این بازی ها آن هم در زمانی که این تیم بیش از هر زمانی به تمرکز و انسجام گروهی نیاز دارد، می توانند باعث کم شدن تمرکز بازیکنان و انسجام تیمی شوند.

جدا شدن شجاع از پرسپولیس بعد از نیمه نهایی صحت ندارد

در تازه ترین تحول، روزنامه «الرایه» قطر اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس زیر ذره‌بین تیم‌های قطری هستند و ممکن است تعدادی از این بازیکنان جمله شجاع خلیل‌زاده و عیسی آل کثیر به لیگ قطر منتقل شوند.

راز آسمان پایتخت

البته مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اخبار و مشخصا خبر احتمال جدایی خلیل زاده گفت: بازیکنان پرسپولیس را همه می خواهند و آنها را روی هوا می زنند. پرسپولیس دارد آقایی می کند. ولی بازیکنان به عشق پرسپولیس و هوادار مانده اند.

رسول پناه تصریح کرده است که تمام بازیکنان‌پرسپولیس ارزشمند هستند. شجاع هم بعد از مرحله نیمه نهایی از پرسپولیس جدا نمی شود و این خبر صحت ندارد. بعد از بازگشت تیم به تهران، محبتشان را جبران می کنیم. مطمئن باشید بازیکنان خواهند ماند و قدرشان را می دانیم و فداکاری هایشان را جبران می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسپولیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شوک شدید قطری‌ها به اردوی پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز