شرایط دریافت ویزای باکو + آخرین تغییرات

ویزای باکو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

باکو – پایتخت جمهوری آذربایجان – در کنار شهرهایی همچون استانبول و دبی به یکی از مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، این شهر با داشتن پیشینه‌ای غنی از تاریخ و فرهنگ کهن دارای جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیاری است. باکو توانسته در کنار حفظ سبک سنتی و روستاهای قدیمی، به خود، رنگ و بویی از معماری مدرن ببخشد و به یک شهر امروزی پیشرفته تبدیل شود.

اولین گام برای گردشگرانی که قصد سفر توریستی به باکو دارند، دریافت ویزای باکو است.

در این گزارش، شرایط دریافت ویزای باکو و آخرین تغییرات مرتبط با آن بررسی شده است.

انواع ویزای توریستی باکو

ویزای توریستی باکو براساس ویژگی‌های متفاوتی همچون میزان ورود، مدت اقامت و نحوه دریافت از یکدیگر متفاوت است. در ادامه انواع ویزای توریستی باکو معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

ویزای باکو توریستی 30 روزه عادی: افراد با داشتن این ویزا می‌توانند به مدت یک ماه در کشور آذربایجان اقامت داشته باشند. ویزای گردشگری آذربایجان به دو صورت ویزای الکترونیکی و ویزای لیبل‌دار صادر می‌شود. گردشگرانی که سفر به کشورهای مختلف را تجربه کرده باشند، به احتمال زیاد با واژه‌های ویزا لیبل یا ویزای الکترونیکی آشنایی دارند. این دو نوع ویزا به لحاظ عملکردی و شرایط قانونی با یکدیگر تفاوت خاصی ندارند و تنها نحوه دریافت آنها با یکدیگر متفاوت است.

ویزای باکو توریستی 30 روزه فوری: فرآیند دریافت ویزای عادی باکو تنها سه روز کاری طول می‌کشد، اما در برخی موارد که افراد باید در کمترین زمان ممکن ویزای خود را اخذ کنند، می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر برای دریافت ویزای فوری درخواست دهند و آن را در کمتر از سه ساعت دریافت کنند.

به محض صدور ویزای فوری، افراد می‌توانند به باکو سفر کنند؛ در حالی که ممکن است با دریافت ویزای عادی نتوانید به سرعت به باکو سفر کنید، زیرا تاریخ ورود آن ممکن است برای چند روز دیگر باشد.

ویزای باکو-کاماپرس

آخرین تغییرات دریافت ویزای باکو

در حال حاضر کشور آذربایجان ویزای فوری، ویزای لیبل‌دار و ویزای فرودگاهی صادر نمی‌کند. همچنین افراد از طریق مرز زمینی نمی‌توانند به کشور آذربایجان سفر کنند؛ بنابراین افرادی که متقاضی سفر به باکو هستند، به منظور این کار باید برای دریافت ویزای الکترونیکی درخواست دهند.

مزایای دریافت ویزای الکترونیکی به صورت آنلاین

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کارها و خدمات به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود و دریافت ویزا هم یکی از خدماتی است که امروزه به صورت اینترنتی ارائه می‌شودد. در گذشته افراد برای تهیه ویزا و انجام مراحل انگشت‌نگاری باید به سفارت‌خانه مراجعه می‌کردند؛ در حالی که امروزه افراد می‌توانند با صرفه‌جویی در وقت و انرژی خود، در هر زمانی از شبانه روز به صورت اینترنتی برای دریافت ویزای توریستی خود اقدام کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی باکو

متقاضیان ویزای توریستی باکو باید دارای پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل شش ماهه باشند و صفحه اول آن را به صورت عکس واضح یا اسکن شده در لیست مدارک خود قرار دهند. داشتن اسکن یا عکس واضح از عکس پرسنلی نیز از دیگر موارد مورد نیاز است که البته می‌توان آن را با دوربین همراه هم ثبت کرد.

ویزای باکو-کاماپرس

دریافت ویزای الکترونیک باکو از «سفر هالیدی»

متقاضیان دریافت ویزای توریستی باکو می‌توانند ویزای خود را از آژانس‌های گردشگری معتبر همچون «سفر هالیدی» اخذ کنند. مجموعه سفر هالیدی با ارائه خدمات اینترنتی، ضمن صرفه‌جویی در وقت گردشگران، روند دریافت ویزا را برای آنان آسان‌تر می‌کنند. همچنین این مجموعه به متقاضیان کمک می‌کند که هزینه‌های مرتبط با دریافت ویزا را به صورت مستقیم و بدون نیاز به کارت اعتباری پرداخت کنند.

متقاضیان سفرهای آسیایی و اروپایی می‌توانند برای اطلاع از خدمات این آژانس گردشگری به وبسایت آن به آدرس www.safarholiday.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02121000140 تماس بگیرند و از کارشناسان ماهر و مجرب این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز