شرایط اجاره پژو 207 در تهران + قیمت

اجاره ماشین در تهران-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

مسیرهای طولانی تهران و شرایط دشوار حمل و نقل و جابجایی و هزینه بالا، از معضلات بسیاری از افراد هنگام سفر به این شهر است. در چنین شرایطی اجاره خودروهای اقتصادی برای انجام کارهای روزمره انتخاب منطقی محسوب می‌شود. پژو 207 یکی از پرطرفدارترین و بهترین انتخاب‌ها برای مسافت‌های درون­شهری است که امکان اجاره آن از “کافه رنت” برای متقاضیان فراهم شده است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به توضیح شرایط و هزینه اجاره 207 از کافه رنت می‌پردازد.

شرایط اجاره 207 بدون راننده

بعضی از متقاضیان تمایل دارند که لذت رانندگی را تجربه کنند و به همین دلیل اجاره 207 بدون راننده بهترین انتخاب برای آن‌ها محسوب می‌شود. در صورتی که متقاضیان قصد داشته باشند که از خدمات اجاره 207 بدون راننده استفاده کنند، باید حداقل 20 سال سن و گواهینامه آن‌ها شش ماه اعتبار زمانی داشته باشد. ارائه مدارک شناسایی به همراه گواهی معتبر احراز شغلی یا محل سکونت شخص اجاره‌کننده نیز ضروری است. همچنین متقاضیان باید یک ودیعه ضمانت به مبلغ 20 میلیون تومان ارائه دهند که بعد از تحویل ماشین به شرکت، ودیعه به آن‌‌ها بازگردانده می‌شود.

اجاره ماشین-کاماپرس

شرایط اجاره 207 با راننده

خیابان‌های شلوغ و پر از ترافیک تهران و مسیرهای طولانی، برای بسیاری از افراد کلافه‌کننده و گیج‌کننده است و به همین دلیل استفاده از خدمات اجاره 207 با راننده انتخاب معقول‌تری است. در این شرایط نیازی به ارائه هیچ یک از مدارک نیست و بعد از رزرو ماشین در ساعت و تاریخ مقرر، راننده منتظر آن‌ها خواهد بود. همچنین یکی از مزیت‌های اجاره 207 با راننده این است که افراد هیچ مسئولیتی در قبال خودرو نخواهند داشت و همه مسئولیت‌ها بر عهده راننده خواهد بود.

هزیه اجاره 207 بدون راننده

حداقل مدت زمان برای اجاره پژو 207 سه روز است و هزینه اجاره به ازای هر روز یک میلیون و 200 هزار تومان است. در صورتی که افراد قصد داشته باشند، خودرو را برای بیشتر از 14 روز رزرو کنند، هزینه اجاره روزانه، یک میلیون و 150 هزار تومان خواهد بود. حداقل مسافت روزانه مجاز با این خودرو 200 کیلومتر است که همه هزینه‌های مصرفی خودرو در این بازه بر عهده شرکت خواهد بود. البته در صورتی که افراد قصد خروج از شهر داشته باشند، باید هزینه مازاد آن را بپردازند.

راز آسمان پایتخت

اجاره ماشین ر تهران-کاماپرس

شرایط بیمه پژو 207

همه 207‌های کافه رنت به طور پیش‌فرض دارای بیمه پایه بدنه هستند که هزینه آن رایگان است. در صورتی که افراد بخواهند در برابر تصادف‌های احتمالی خاطرجمع باشند، می‌توانند از بیمه الماس و بیمه طلایی با سقف‌های متفاوتی از تعهد استفاده کنند. هزینه بیمه طلایی برای پژو 207، 40 هزار تومان و هزینه بیمه الماس 60 هزار تومان است.

مزیت اجاره 207

پژو 207 برای رانندگی درون­شهری انتخاب بسیار خوبی است و به ویژه نسخه اتومات آن کارایی مناسبی در ترافیک تهران دارد. مصرف سوخت پایین، طراحی زیبا و شتاب بالا از مجموعه عوامل محبوبیت این خودرو بین نسل جوان است. اندازه کوچک این خودرو یکی دیگر از عواملی است که آن را برای استفاده روزمره مناسب می‌کند. ایربگ، سیستم تهویه هوا و کروز کنترل از سایر آپشن‌های سفارشی این خودرو است که می‌تواند تجربه رانندگی امن و لذت‌بخشی برای افراد رقم بزند.

کافه رنت

شرکت “کهن گشت آراد” با نام تجاری کافه رنت از سال 1393 در زمینه اجاره خودرو مشغول فعالیت بوده و از سال 1399 کسب‌وکار خود را به صورت اینترنتی گسترش داده است. بیشتر ماشین‌های این مجموعه در مالکیت شرکت است و افراد برای اجاره ماشین، دامنه انتخاب زیادی از بین خودرو‌های لوکس و اقصادی دارند و با هر بودجه‌ای می‌توانند ماشین اجاره کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط اجاره پژو 207 در تهران + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز