شبکه فروش بیمه‌ عمر و پس انداز دانا گسترش می‌یابد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیمه دانا طرح جدیدی به نام «طوبی» را در حوزه بیمه‌های عمر و پس انداز راه‌اندازی کرده است. همچنین با مصوبه هیئت مدیره، طرح توسعه و گسترش شبکه فروش بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا در آینده نزدیک به اجرا درخواهد آمد. با بهره گیری از این طرح، ظرفیت شبکه فروش افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، بیمه دانا برنامه‌های جدیدی را برای توسعه شبکه فروش تبیین کرده است. همچنین طبق گفته سیدمجتبی عطری، معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دانا، سیاست گذاری مناسب هیئت مدیره و ابلاغ مصوبه جدید توسط مدیرعامل، پرتفوی حوزه درمان را به سمت متناسب سازی حرکت می‌دهد. همزمان با گسترش ویروس کرونا و به خصوص در ابتدای سال جاری، با افزایش تعرفه‌های درمانی، رقابت نادرستی بین بعضی شرکت‌های بیمه شکل گرفته که موجب بروز چالش‌هایی در صنعت بیمه شد. بیمه دانا نسبت به شکل گیری ترکیب مناسبی پرتفوی حوزه درمان، با توجه به سیاستگذاری‌های انجام شده، امیدوار است.

بنابر گفته عطری، رشد پرداخت خسارت در حوزه درمانی ناشی از افزایش هزینه‌ها و تعرفه‌های این حوزه بوده و لزوم تقویت نظارت بر روند پرداخت خسارت در این حوزه احساس می‌شود. این مجموعه بر تلاش مضاعف شبکه فروش برای تحقق اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده تا پایان امسال امیدوار است.

برخی دیدگاه‌ها و دستاوردهای بیمه دانا

راز آسمان پایتخت

بیمه دانا با توجه به چالش‌های اساسی آینده صنعت بیمه در حوزه بستر‌های دیجیتالی موجود در بازار بیمه و کاربرد گسترده هوش مصنوعی، به ضرورت تغییر دیدگاه در این حوزه اهمیت می‌دهد. به همین منظور نیز دستورالعملی با عنوان «نظارت و کنترل» تدوین و ارائه شده که هدف اصلی آن، تغییر نظام سنتی و حرکت به سمت مدل‌های جدید کسب و کار برای جذب بازارهای جدید است.

با توجه به گفته حسین حسینی، قائم مقام بیمه دانا، تغییر نگرش نسبت به شبکه فروش و استفاده از تئوری‌های جدید کسب و کار حائز اهمیت بوده و برای موفقیت در کار و پیشبرد کار گروهی باید مدیریت از اشراف کامل اطلاعاتی برخوردار باشد. همچنین پرداخت به موقع خسارت به بیمه گذاران در گسترش بازار و حفظ مشتریان بسیار مهم است.

جمع سرمایه گذاری بیمه دانا در پایان سال گذشته معادل هزار و 543 میلیارد تومان بوده که نسبت به پایان سال 1398 بیش از 2/5 برابر رشد داشت. همچنین ذخایر این مجموعه نیز از 3 هزار و 800 میلیارد تومان در سال 1398 به 6 هزار میلیارد تومان در سال 1399 افزایش پیدا کرد. بیمه دانا در سال گذشته پرتفویی نزدیک به 7 هزار میلیارد تومان را به ثبت رساند.

مرتبط با : بیمه دانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز