شاهین سایپا هم‌قیمت هیوندای النترا و تویوتا یاریس/ شاهین گران نیست؟

شاهین جدیدترین خودرو شرکت سایپا زمستان امسال و با قیمت ۲۶۶ میلیون تومان وارد بازار می شود.

به گزارش کاماپرس، خودروی شاهین که با الهام از پرنده شکاری شاهین طراحی شده است با گیربکس دستی ۵ سرعته و بدنه ساخته شده از فولاد و البته موتور ۱۵۰۳ سی سی به زودی وارد بازار خودرو می شود. طبق اعلام شرکت خودروسازی سایپا قیمت این خودرو ۲۶۶ میلیون تومان معادل ۱۰ هزار دلار است، یعنی گران تر از تویوتا یاریس، شورلت اسپارک، هیوندای اکسنت و فورد فیستا و حتی هیوندای النترا.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

تویوتا یاریس ۲۰۱۴؛ ۸ هزار و ۹۱۳ دلار

نسل سوم تویوتا یاریس از سال ۲۰۱۱ به لیست تولیدات کمپانی ژاپنی تویوتا اضافه شد و به واسطه حضور شرکت ایرتویا به عنوان نماینده رسمی تویوتا در ایران، راه بازار کشورمان را در پیش گرفت. این خودرو در قالب مدل‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ مهمان جاده‌های کشورمان شد و در اختیار خریداران ایرانی قرار گرفت.

راز آسمان پایتخت

شورولت اسپارک ۲۰۱۶؛ ۹ هزار و ۸۸۵ دلار

شورلت اسپارک ۲۰۱۶ در واقع همان اتومبیلی است که امروز می‌توانید به عنوان مدل ۲۰۲۱ خریداری کنید. هر اسپارک مجهز به یک سیستم سرگرمی با صفحه لمسی ۷ اینچی است. این تنها یکی از چند خودروی موجود در این لیست است که از دو فناوری اتصال تلفن هوشمند پشتیبانی می‌کند.

هیوندای اکسنت ۲۰۱۴؛ ۷هزار و ۹۴۸ دلار

نسل چهارم اکسنت از سال ۲۰۱۰ به بازار جهانی آمد، ولی برای مشتریان ایرانی از مدل ۲۰۱۴ قابل خریداری بود. هیوندای اکسنت ۲۰۱۴ دارای صندلی عقب برای بزرگسالان به اندازه کافی جادار است و یک موتور کاملاً قدرتمند دارد. پیشرانه چهار سیلندر ۱۳۸ اسب بخار قدرت دارد. با گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک در دسترس است. اکسنت ۲۰۱۴ را می‌توانید در دو سبک سدان چهار درب یا هاچ بک بدست آورید. به صورت استاندارد با درگاه USB، سیستم صوتی شش بلندگو و رادیو ماهواره‌ای ارائه می‌شود. اتصال بلوتوث و فرمان شیب / تلسکوپی در دسترس است.

فورد فیستا ۲۰۱۴ ؛ ۸هزار و ۸۶۸ دلار

فیستا ۲۰۱۴ با انتخاب دو موتور در دسترس است. اتومبیل‌های پایه دارای یک موتور چهار سیلندر ۱۲۰ اسب بخاری هستند. در فیستا ST توربوی چهار سیلندر استفاده شده و با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و سیستم تعلیق پیشرفته عرضه شده است. مدل‌های پایه Fiesta شامل تشخیص صدا SYNC و اتصال بلوتوث است.

هیوندای النترا؛ ۹۴۰۳ دلار

هیوندای النترا ۲۰۱۴ نه تنها از قابلیت اطمینان پیش بینی شده بالاتر از حد متوسط برخوردار است، بلکه دارای یک کابین جادار پنج نفره و فضای صندوق عقب مناسب برای وسایل آن‌ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هیوندای، الانترا ۲۰۱۴ را در مدل‌های سدان، کوپه و هاچ بک چهار درب ارائه داد. از ویژگی‌های استاندارد کابین می‌توان به فرمان شیب تلسکوپ و درگاه USB اشاره کرد. این خودرو مجهز به سیستم سرگرمی با صفحه لمسی است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز