شاسی بلند چینی زیبا به زودی روانه بازار ایران می‌شود

لست سکند

یک شرکت خصوصی خودروسازی ایران به زودی نسل جدیدی از خودروهای شاسی بلند را با ظاهری زیبا و مدرن روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلندهای چینی در حال قبضه کردن خیابان های تهران و سایر کلانشهرها و شهرهای کوچک ایران هستند و به نظر نمی رسد چشم بادامی ها به این راحتی دست بالای خود را در بازار خودروهای شاسی بلند ایران از دست بدهند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه ها شرکت خودروسازی مدیران خودرو تصمیم گرفته است لوکس ترین محصول خود با نام تیگو8 پرو را که یک شاسی بلند چینی زیبا و مدرن است به زودی راهی بازار کشور کند.

این خودرو اخیرا در بازار چین و روسیه و برزیل به نام تیگو8 با پسوند پرو رونمایی شده است.

سایت اخبار خودرو در این باره نوشته است؛ از مشخصات فنی و آپشن های این مدل اطلاعات تائید شده ایی در دست نیست اما با جستجو در اینترنت و سایتهای معتبر می توان دید که تیگو8 با موتور 2 لیتری توربو و گیربکس 9 سرعته نسل جدید CVT عرضه خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

البته هنوز مشخص نیست که مدیران خودرو تیگو8 خود را با چه آپشن و مشخصات فنی عرضه خواهد کرد اما قطعا این خودرو خود را برای رقابت با هیوندای سانتافه ، میتسوبیشی اوتلندر و رنو کلئوس آماده خواهد کرد.

آماده شدن خودروسازهای داخلی برای ورود موج تازه ای از محصولات خودروسازی چین درحالیست که کشور چین با شروع تحریم های آمریکا از صدرو خودرو و  تحویل قطعات خودرو به ایران خودداری کرد و  بسیاری از خودروهای پیش فروش شده چینی با تاخیر طولانی به خریداران تحویل شد و در برخی موارد خودروسازان خودروی پیش فروش شده را با خودروهای دیگر جایگزین کردند.

حتی در مواردی خودروسازان اقدام به پس دادن پول متقاضیان بعد از چند سال معطلی کردند که پرونده برخی از این ماجراها به دادگاه ها کشیده شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز