شاخص کل در اولین روز هفته معکوس عمل کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاخص کل بورس امروز ترمز کشید و با کاهش 3 هزار و 798 واحدی به پله یک میلیون و 480 هزار و 830 واحدی نزول کرد. اما شاخص کل هم وزن در برابر نزول مقاومت کرد و توانست با رشد محدود 343 واحدی به محدوده 422 هزار و 681 واحدی برسد. شاخص کل فرابورس هم 94 واحد افزایشی شد و در سطح 21 هزار و 306 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورسی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز بازار بورس شاهد یک میلیون و 555 هزار و 695 معامله به ارزش 221 هزار و 211 میلیارد ریال بود. معاملات روز جاری بازار بورس هم به اندازه 17.02 میلیارد سهم حجم خورد. نمادهای «فارس»، «پارس» و «فملی» بیشترین تاثیر را در شاخص کل داشتند.

بیشترین افزایش قیمت هم مربوط به نمادهای «اپرداز»، «وپخش» و «لپارس» بود. طی روز جاری ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی و 4 هزار و 410 میلیارد ریال پول حقیقی از بورس خارج شد. این مقدار نسبت به آخرین روز معاملات بازار بورس در هفته گذشته، 782 درصد رشد پیدا کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشترین خروج پول حقیقی به سهام فولاد تعلق داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن 830 میلیارد ریال بود. سپس فملی و شستا بیشترین خروج پول حقیقی را در جریان معاملات بازار بورس امروز داشتند.

بیشترین صف خرید برای نماد سپید

در پایان معاملات امروز، ارزش‌ صف‌های خرید نسبت به پایان دو روز کاری گذشته، 24 درصد افت داشت و در رقم 9 هزار و 60 میلیارد ریال قرار گرفت. ارزش صف‌های فروش هم 10 درصد بالا رفته و 541 میلیارد تومان شد. در کل ارزش مازاد تقاضای بازار امروز به 3 هزار و 650 میلیارد ریال رسید.

سهام «سپید» با صف خرید 3 هزار و 340 میلیارد ریالی صدرنشین جدول تقاضای بازار بورس شد. پس از این نماد، «مدیریت» و «کالا» بیشترین صف خرید را به خود اختصاص دادند. در مقابل صف فروش زیادی برای «کدما»، «غدام» و «برکت» در جریان معاملات بازار بورس امروز شکل گرفت.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز