سپ، برترین شرکت پرداخت الکترونیک در خاورمیانه شد

لست سکند

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در جدیدترین رتبه‌بندی نشریه «نیلسون ریپورت» در سال ۲۰۲۳ رتبه دوازدهم جهان و رتبه نخست خاورمیانه در حوزه پرداخت را از آن خود کرد.

به گزارش کاماپرس، نشریه نیلسون ریپورت به عنوان یکی از معتبرترین مراجع تخصصی حوزه پرداخت، هر ساله نسبت به بررسی و رتبه‌بندی شرکت‌های فعال این حوزه بر اساس سهم تراکنش اقدام می‌کند.

در رتبه بندی سال 2023،  شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) برای دومین سال متوالی توانست رتبه نخست خاورمیانه را کسب کند. البته شرکت سپ طی چهار سال اخیر همواره روند صعودی خود را حفظ کرده و در همین راستا، جایگاه دوازدهم جهان را نیز در اختیار دارد.

به گزارش روابط عمومی سپ و با اعلام نیلسون ریپورت، تعداد کل تراکنش‌های انجام شده در جهان طی سال 2022 برابر با 466.89 میلیارد بوده که رشد بیش از 12 درصدی را نسبت به مدت مشابه خود نشان داده است. سهم شرکت سپ از این میزان تراکنش انجام شده، بیش از 8.792 میلیارد عنوان شده است. به عبارت دیگر میزان تراکنش سپ بر اساس گزارش نیلسون رپیورت نسبت به سال گذشته حدود یک میلیارد افزایش داشته است.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است شرکت سپ با این سهم از تراکنش انجام شده در سال 2022 توانست در قاره آسیا نیز رتبه دوم را کسب کند. بر اساس این رتبه بندی، رتبه نخست در اختیار یک شرکت چینی قرار دارد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در تیر ماه 82 با هدف ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، فعالیت خود را در کیش آغاز کرد و پس از مدتی عنوان آن به پرداخت الکترونیک سامان کیش تغییر کرد. در حال حاضر شرکت پرداخت الکترونیک سامان با نام تجاری سپ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت کشور فعالیت می‌کند. این شرکت بر پایه تکنولوژی‌های نوین ایجاد شده و با ارائه انواع ابزارهای پرداخت حضوری و غیرحضوری نقشی مؤثر در ارائه خدمات نوین و افزایش سطح کیفی و امنیتی ابزارهای پرداخت ایفا کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پرداخت الکترونیک سامان کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز