سود 41 تومانی نصیب سهامداران پتروشیمی تندگویان شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

با تصمیم مجمع سالانه شرکت پتروشیمی تندگویان، سود 41 تومانی نصیب سهامداران این شرکت شد.
به گزارش کاما پرس، با تصویب صورت های مالی شرکت پتروشیمی تندگویان و براساس تصمیمی که در مجمع سالانه این شرکت برگزار شد، قرار است که به ازای هر سهم ۴۱ تومان سود توزیع شود، این شرکت تنها تولیدکننده محصولات با گرید بطری در ‏ایران است و محصولات آن در آسیای میانه و غرب آسیا مشتری‌های خوبی دارد.‏
در مجمع سالانه پتروشیمی تندگویان که صبح امروز و با حضور 75 درصد سهامداران در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 637 ریال سود محقق شده هر سهم، 410 ریال معادل 64 درصد سود برای هر سهم توزیع شود.
براین اساس، سهامداران حقیقی از ۱۵ تیر ماه با مراجعه به شعب بانک تجارت و ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اعلام کد سهامداری و صندوق‌های سرمایه‌ گذاری و سبدگردان ها با تکمیل فرمی در سربرگ شرکت و ارسال آن به امور سهام می توانن نسبت به دریافت سود سهام اقدام کنند.
به گزارش بورس پرس، همچنین سود سهامداران حقوقی هم از طریق واریز به حساب بانکی از ۱۵ شهریور ماه به بعد در مهلت قانونی پرداخت خواهد شد.
گفتنی است، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از ‏سال 96 سودآور شده است و سود خالص شرکت در سال 97، یک هزار و 120 میلیارد تومان بوده که این میزان با رشد ‏‏47درصدی تا پایان سال 98به 1700 میلیارد تومان رسیده است.
اواسط اردیبهشت ماه بود که سیدرضا قاسمی‌شهری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان اعلام کرد که این شرکت سال گذشته سه درصد افزایش تولید داشته است و رکورد سالانه تولید در واحدهای شیمیایی فاز یک با تولید بیش از ۲۶۷ هزار تن و افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال ۹۷ شکسته شده است.

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : پتروشیمی تندگویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سود 41 تومانی نصیب سهامداران پتروشیمی تندگویان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز