سود سهام عدالت تا آخر هفته واریز می شود؟

لست سکند

با اینکه سهامداران عدالت منتظر واریز سود سهام سال ۹۸ در روزهای پایانی سال ۹۹ هستند، ‌اما هنوز هیچ خبری از واریز سود نیست.

به گزارش کاماپرس، سهامداران عدالت امیدوار بودند در روزهای پایانی سال سود سهام سال ۹۸ را دریافت کنند، ولی فعلا خبری از پرداخت سود نیست. گفته می شود فعلا هیچ مبلغی از طرف شرکت های سرمایه پذیر به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نشده است.  به همین دلیل این شرکت نمی تواند در روزهای پایانی اسفند مبلغی به حساب سهامداران واریز کند. بر همین اساس ممکن است سود سهام عدالت سال آینده به حساب سهامداران واریز شود. البته مثل همیشه تاریخ قطعی آن مشخص نیست.

به گفته محمدرضا پوررضایی مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی تا زمانی که فرآیند پرداخت سود از طریق شرکت های سرمایه پذیر تکمیل نشود، نباید منتظر پرداخت سود به حساب مشمولان سهام عدالت بود.

طبق اعلام پورضایی زمان واریز سود سهام عدالت قابل پیش بینی نیست و  به هیچ عنوان نمی توان زمان مشخصی را برای پرداخت سود سال ٩٨ سهام عدالت اعلام کرد. حتی ممکن است بخشی از سود سهام عدالت در چند روز آینده و بخش دیگر در سال ١٤٠٠ واریز شود، البته این موضوع به نحوه واریز سود از سوی شرکت ها ارتباط دارد.

مبلغ سود سهام عدالت سال ۹۸ چقدر است؟

راز آسمان پایتخت

رقم دقیق سود سال ٩٨ سهام عدالت، برای سهامداران با دارایی ٥٣٢ هزار تومان حدود ٢٠٠ هزار تومان است و کسانی که سهام یک میلیون تومانی دارند، مبلغ ٤٠٠ هزار تومان دریافت می کنند.

لازم به ذکر است سهامدارانی که در سجام ثبت نام و شماره شبا اعلام کرده اند واریز سود برای آنها با سرعت بیشتری انجام می شود. سود سهام عدالت افرادی که در سجام ثبت نام نکرده اند، هم به دلیل عدم ارائه شماره حساب از طریق سازمان خصوصی سازی انجام می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز