سهام عدالت ؛ مهلت آزادسازی باز هم تمدید شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

درحالی که امروز 29 خرداد ماه آخرین مهلت آزادسازی سهام عدالت بود، به گفته سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت، این مهلت دوباره تمدید شد.

به گزارش کاما پرس، از 10 اردیبهشت سالجاری و همگام با آغاز طرح آزادسازی سهام عدالت ، شورای عالی بورس بارها مهلت زمانی مشخصی را برای آزادسازی سهام از سوی سهامداران و همچنین انتخاب روش مستقیم مشخص کرد و هر بار هم این مهلت را تمدید کرد.
براساس آخرین تصمیم این شورا قرار بود که 29 خرداد سالجاری مهلت آزادسازی سهام عدالت به پایان برسد اما با توجه به اظهارات سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت، آزادسازی این سهام و انتخاب روش مدیریت سهام همچنان امکان پذیر است.
حسین فهیمی، سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با اشاره به ادامه مهلت آزادسازی سهام‎عدالت و انتخاب روش مدیریت توسط مشمولان سهام عدالت می گوید: فرصت انتخاب روش مستقیم برای مدیریت این سهام فعلا ادامه دارد.

تصمیم گیری درباره مهلت آزادسازی سهام در روز شنبه

به گزارش ایرنا، سخنگوی طرح آزادسازی سهام‌عدالت ادامه می دهد: روز شنبه در جلسه شورای عالی بورس در مورد اینکه مهلت آزادسازی سهام عدالت تا چه زمانی ادامه داشته باشد، تصمیم گیری خواهد شد.
او می افزاید: تاکنون حدود ۲۰ میلیون نفر از حدود ۴۷ میلیون نفر مشمول سهام‎عدالت که در قید حیات هستند، روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند و طبق آمار حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروخته اند.
براساس این گزارش مشمولان سهام‎عدالت می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.Samanese.ir نسبت به انتخاب روش مدیریت مستقیم برای سهام خود اقدام کنند و عدم مراجعه مشمولین به درگاه مذکور به معنی انتخاب روش غیر مستقیم است.
سهامداران همچنین توجه داشته باشند چنانچه روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند می‌توانند ۳۰ درصد از سهام خود را از طریق بانک‌ها یا کارگزاری ها به فروش برساند.

راز آسمان پایتخت

 

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “سهام عدالت ؛ مهلت آزادسازی باز هم تمدید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز