سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی واگذار نمی شود

لست سکند

دولت با واگذاری سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی مخالفت کرد.

به گزارش کاماپرس، چندی پیش محمد شریعتمداری وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیشنهاد واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی به دولت خبر داد. شریعتمداری بعد از اعلام این خبر گفت برای اینکه واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان مشکل حقوقی نداشته باشد، کمیسیون حقوقی دولت این موضوع را باید بررسی کند. اما گویا کمیسیون حقوقی دولت با پیشنهاد وزیر کار موافقت نکرده است.

بعد از همسان سازی حقوق بازنشستگان، خیلی از بازنشستگان تامین اجتماعی از این همسان سازی ها و مبلغی که به حقوقشان اضافه شده بود، راضی نبودند. وقتی وزیر کار موضوع واگذاری سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی را مطرح کرد خیلی از آنها امیدوار شدند بخشی از این تبعیض با این واگذاری سهام جبران می شود. اما حالا جواب کمیسیون حقوقی دولت این است که سهام شستا به بازنشستگان نمی رسد.

دولت اجازه اجرای این طرح را صادر نکرد

راز آسمان پایتخت

علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران نیز از متنفی بودن این واگذاری خبر می دهد.  رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره آخرین اخبار از واگذاری سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، می گوید:« واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی با مخالفت مواجه و منتفی شد. متاسفانه به دلیل اینکه در سال ۸۳ اصلاح ساختار انجام شد و مدیریت سازمان تامین اجتماعی به دست دولت افتاد به همین منظور دولت در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.»

دهقان‌کیا در ادامه به باشگاه خبرنگاران جوان می گوید:« در سال ۸۶ نیز تغییرات نیز در ساختار تامین اجتماعی ایجاد شد که ساختار هیات امنا به این صورت شد که ۶ نماینده دولتی و ۳ نماینده کارگر، کارفرما و انجمن‌های صنفی باشند به همین دلیل اداره تامین اجتماعی عملا به دست دولت است و اجازه اجرای چنین طرح‌هایی را نمی‌دهند.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی واگذار نمی شود

  1. یه بازنشسته تامین اجتماعی حداقل بگبر گفته:

    کانون بازنشستگان؟؟؟!!!…اینها نوکر سینه چاک دولتند کی تونستن حق بازنشسته هارو بگیرند که حالا بتونن؟! اصلا کی خواستن که حالا بخوان؟؟؟؟…اینها فقط ادای حمایت از بازنشسته هارو درمیارن…یه لطفس کن کاماپرس بهشون بگو بازنشسته ها نه بهشون اعتماد دارن نه اصل قبولشون دارن جمع کنن برن پی کارشون!!!!

  2. هادی گفته:

    تا این دولت بی خیر وبرکت ونوبخت ضد مستمریبگیر ووزیر کار میلیاردر ورئیس بله گوی سازمان سالاری است ما بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ امیدی به همسان سازی نداریم ولی بدانتد این حق کشی وبی عدالتی وتفاوت فاحش حقوق باکشوری ولشکری عاقبت خوشی برای این دولت نخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز