کدام سلبریتی ها پولدارتر از دولت ها هستند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

نام افراد مشهور با ثروت گره خورده، اما دارایی خالص برخی از آن‌ها به حدی زیاد است که از ثروت دولت کشورها نیز جلو زده است. کاماپرس در این مطلب به معرفی این افراد می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. ایلان ماسک

ایلان ماسک شاید یک خواننده یا بازیگر نباشد اما بدون شک یک سلبریتی در میان مردم دنیا به شمار می‌رود. او با ثروت هنگفت خود حتی توییتر را خریداری کرد و نام آن را به ایکس تغییر داد و به لطف این توان مالی است که می‌تواند در زمینه‌های گوناگون به آزمون و خطا بپردازد. ماسک در حال حاضر ۱۹۲ میلیارد دلار ثروت دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

۲. مایکل بلومبرگ

این سرمایه‌دار مشهور با ارزش خالص ۵۹ میلیاردی‌، امپراتوری خود را حول محور شرکت سرمایه‌گذاری بلومبرگ بنا کرده که در زمینه رسانه، تلویزیون، رادیو و یک مجله تجاری می‌چرخد. این شرکت سالانه ۲۴ هزار دلار برای اخبار مالی و خدمات داده خود از مشتریان دریافت می کند.

۳. جورج لوکاس

جورج لوکاس مردی است که در پشت صحنه فیلم جنگ ستارگان قرار داشته و با ثروت ۷ میلیارد دلاری در رتبه سوم این لیست قرار می‌گیرد. شاهکار محبوب جنگ ستارگان در باکس آفیس بیش از ۴.۳ میلیارد دلار فروش داشت و ۲۰ میلیارد دلار دیگر از طریق تجارت برای او به ارمغان آورد. مهم‌تر از همه دیزنی استدیوی فیلمسازی او به نام «لوکاس فیلم» (Lucasfilm) را در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۴ میلیارد دلار خریداری کرد.

۴. اپرا وینفری

اپرا با ثروتی بالغ بر ۲.۷ میلیارد دلار، یکی از آشناترین چهره‌ها در تاریخ تلویزیون آمریکا به شمار می‌رود. او همچنین رسما یکی از اولین زنان سیاهپوست روی کره زمین است که پس از تجربه زندگی فقیرانه و شکست‌های عاطفی به چنین موفقیتی دست یافته است. او در سال ۲۰۱۱ کانال شبکه اپرا وینفری را راه اندازی کرد و اکثریت سهام را فروخت.

۵. ریحانا

در سال ۲۰۲۲، ریحانا رسما به‌عنوان ثروتمندترین میلیاردر زن خودساخته آمریکا معرفی شد. ثروت هنگفت ۱.۴ میلیارد دلاری او عمدتا از شرکت محصولات زیبایی او به نام «فنتی» (Fenty) ناشی می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز