سلبریتی هایی که با میلیاردر‌ها ازدواج کردند

اغلب گفته می‌شود که پول نمی‌تواند خوشبختی را بخرد، اما در عوض می‌تواند عروسی‌های مجلل و ماه عسل‌های رویایی را به ارمغان بیاورد. بسیاری از ستارگان هالیوود نیز ثروت بی‌پایان را در کنار شرکای زندگی‌شان تجربه کردند‌. کاماپرس در این مطلب به معرفی سلبریتی‌هایی که با میلیاردر‌ها ازدواج کرده‌اند، می‌‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

جانت جکسون و ویسام المنا

جانت جکسون، نماد موسیقی پاپ ‌و خواهر مایکل جکسون، در سال ۲۰۱۲ با میلیاردر مشهور ویسام المنا ازدواج کرد. ثروت جکسون در کنار ثروت خالص ۱.۵ میلیارد دلاری المنا این زوج را به یکی از ثروتمندترین زوج‌های مشهور آمریکایی تبدیل کرده بود. با این حال این دو با وجود داشتن یک فرزند در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تلولا رایلی و ایلان ماسک

تلولا رایلی بازیگر سریال محبوب Westworld در سال ۲۰۱۰ با غول دنیای فناوری، ایلان ماسک، ازدواج کرد که ثروتی معادل ۲۳۹ میلیارد دلار دارد. این زوج در سال ۲۰۱۲ از هم طلاق گرفتند اما پس از آشتی، برای بار دوم در سال ۲۰۱۳ پیمان ازدواج بستند، اما این رابطه در سال ۲۰۱۶ بار دیگر به جدایی انجامید.

میراندا کر و ایوان اشپیگل

سوپر مدل مشهور میراندا کر، در سال ۲۰۱۷ با موسس اسنپ چت، ایوان اشپیگل، ازدواج کرد. با وجود داشتن سه فرزند و ثروت خالص ۲.۷ میلیارد دلاری اشپیگل، انتظار می‌رود این زوج خوشبختی را در کنار هم پیدا کرده باشند.

نیکی هیلتون و جیمز روچیلد

نیکی هیلتون فعال اجتماعی، طراح مد و مدل آمریکایی در سال ۲۰۱۵ با جیمز روچیلد ازدواج کرد. او یکی از وارثان خانواده مشهور روچیلد است که ۴۰۰ میلیارد تا یک تریلیون دلار ثروت خالص دارند.

سلما هایک و فرانسوا هانری پینو

سلما هایک، بازیگر مکزیکی-آمریکایی، در سال ۲۰۰۹ با غول دنیای مد و فشن فرانسوی، فرانسوا هانری پینو ازدواج کرد. ثروت خالص ۴۰ میلیارد دلاری پینو بلافاصله پس از ازدواج سلما را در ردیف ثروتمندترین زنان جهان قرار داد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سلبریتی هایی که با میلیاردر‌ها ازدواج کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز