سفر به کوشی آداسی ترکیه؛ گزینه ایده آل برای نوروز 1403

تور کوش آداسی-کاماپرس

اگر برای نوروز 1403 به دنبال یک مقصد متفاوت و جذاب هستید، تور کوشی آداسی با توجه به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر اعم از سواحل شگفت‌انگیز و مراکز تفریحی و گردشگری، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، کوشی آداسی ترکیه در فاصله 90 کیلومتری ازمیر و در نوار ساحلی دریای اژه، به جزیره پرنده شهرت داشته و مملو از سواحل بسیار زیبا و بدیع است. با رزرو تور کوشی آداسی نوروز 1403 می‌توانید تعطیلات بهار خود را در کنار آب‌های مدیترانه سپری کرده و از کارناوال‌ها و فستیوال‌های بهاره در کوشی آداسی و جزایر ساموس دیدن کنید.

این گزارش به ارائه راهنمای تور کوشی آداسی نوروز 1403 پرداخته است.

کوشی آداسی کجاست؟

کوشی آداسی، یکی از شهرهای توریستی و محبوب ترکیه است که در غربی‌ترین نقطه این کشور و در همسایگی شبه جزیره دیلک قرار دارد. این شهر از نظر جغرافیایی در بخشی از نوار ساحلی دریای اژه واقع شده و تنها 90 کیلومتر با شهر ازمیر فاصله دارد.

کوشی آداسی به واسطه برخورداری از سواحل زیبا، هتل‌های لوکس، زیست شبانه، امکانات رفاهی و تفریحی و نزدیکی به جزیره ساموس و مراکز تاریخی مهم مانند افسوس، یکی از شهرهای تفریحی مهم در ترکیه است؛ به ‌طوری که منبع درآمد و اقتصاد مردم آن بر صنعت گردشگری استوار است.

راز آسمان پایتخت

تور کوش آداسی-کاماپرس

بهترین زمان برای سفر به کوشی آداسی

تعیین بهترین زمان سفر به کوشی آداسی بیش از هرچیز به شرایط، سلیقه و تصمیم شخصی شما بستگی دارد؛ با این حال اگر می‌خواهید طعم واقعی سفر به کوشی آداسی را بچشید، بهتر است در فصل­های بهار و تابستان تور کوشی آداسی را رزرو کرده و از تفریحات آبی، سواحل زیبا، فستیوال‌ها و آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای لذت ببرید.

از طرفی با رزرو تور کوشی آداسی در پاییز و زمستان نیز می‌توانید با هزینه بسیار کم و به دور از شلوغی مسافران، از کوشی آداسی دیدن کنید. با توجه به آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای در این شهر، رزرو تور کوشی آداسی نوروز 1403 یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای مسافران ایرانی خواهد بود.

در کوشی آداسی از کجاها دیدن کنیم؟

کوشی آداسی ترکیه مملو از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و تفریحی است؛ از این رو بهتر است که پیش از سفر، برای بازدید از این مکان‌ها برنامه‌ریزی کنید. برخی از مهم‌ترین جاذبه های کوشی آداسی در ادامه معرفی شده است.

جاذبه‌های تاریخی: از جمله معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی کوشی آداسی می‌توان به غار کاراجا، روستای کرازلند، شهر تاریخی پرینه، جزیره کبوتر و شبه جزیره دلیک و افسوس اشاره کرد.

جاذبه‌های تفریحی: تفریحات هیجان‌انگیز کوشی آداسی شامل پارک آبی آدالند، لیدیز بیچ، پاموکاک بیچ، بیگ بال، جت اسکی، اسکی روی آب، گشت و گذار زیر آب با زیر دریایی، پاراسل و جزیره کروز است.

شهر تاریخی پرینه-تور کوش آداسی-کاماپرس

بهترین مراکز خرید در کوشی آداسی

سفر به ترکیه با خرید از فروشگاه‎های بزرگ و برندهای مطرح آن پیوند خورده و کوشی آداسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله مراکز خرید معروف کوشی آداسی می‌توان به بازار بزرگ کوشی آداسی در نزدیکی بندر، اورینت بازار و بازار کوش آداسی، مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام، مرکز خرید آکدوگان، مرکز خرید اسکالا نوا، مرکز خرید کیپا و بازار حجیوات اشاره کرد.

غذاها و رستوران‌های معروف کوشی آداسی

کوشی آداسی مانند دیگر شهرهای ترکیه، غذاهای سنتی و بومی بسیار خوش‌طعمی دارد که امتحان کردن آن‌ها خالی از لطف نیست. از جمله غذاهای معروف آن می‌توان به کباب ترکی، ساچ کباب، دونر کباب و دسرهای خوشمزه مانند سیمیت، نان و ماهی، بورک‌های خوش طعم، کنفه، باسلوق ترکی و باقلوا اشاره کرد.

از رستوران‌های باکیفیت و مطرح در کوشی آداسی نیز می‌توان از رستوران‌های محله کاله ایچی، رستوران پلنت یوکا، رستوران آناتولیا، رستوران سارای و رستوران گلدن بویز نام برد.

تور کوش آداسی 1403-کاماپرس

برای سفر به کوشی آداسی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

سفر به کوشی آداسی مانند سفر به دیگر شهرهای ترکیه، نیازی به دریافت ویزا نداشته و تنها باید پیش از ترک کشور، حتما گذرنامه یا پاسپورت معتبر تهیه کنید. پاسپورت شما برای سفر به کوشی آداسی باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد. سایر مدارک مورد نیاز برای تور کوشی آداسی شامل رزرو بلیت هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و تهیه راهنمای سفر است که در این موارد با رزرو تور کوشی آداسی نوروز 1403 دیگر جای نگرانی‌ نخواهد بود.

رزرو تور نوروز کوشی آداسی با “سلام پرواز”

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان، به عنوان یک مجموعه فعال در زمینه گردشگری و برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود فراهم کرده است. این مجموعه دارای مجوزهای رسمی از سوی مراکز معتبر و یک تیم حرفه‌ای متشکل از افراد متخصص است.

از خدمات ویژه سلام پرواز می‌توان به صدور بلیت ایرلاین‌های داخلی و خارجی، صدور بلیت الکترونیکی، رزرو هتل، انجام بیمه مسافرتی، اخذ ویزای کشورهای مجاز برای پاسپورت ایرانی و ترانسفرهای گروهی و انفرادی اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت استفاده از خدمات آژانس مسافرتی سلام پرواز می توانند به سایت salamparvaz.com مراجعه و یا با شماره 02122224444 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز