سفر به سرزمین شکوفه های گیلاس با تور ژاپن

تور-ژاپن-کاماپرس

وجود هزاران زیارتگاه و معابد، باغ‌ها و قصرهای باشکوه، کوه‌های دیدنی، قطارهای سریع‎‌السیر، فروشگاه‌های مدرن، اماکن تفریحی متفاوت و آسمان‌خراش‌های متعدد تمام آن چیزی است که ژاپن را به عنوان «کوله‌پشتی پر از شگفتی‌ها» به خوبی توصیف می‌کند. نه تنها تکنولوژی‌های پیشرفته آن بلکه مکان‌های دیدنی ژاپن است که این جزیره را بر روی نقشه دنیا برجسته و خاص کرده است و نشان می‌دهد که کاوش در این کشور زیبا ارزش هزینه کردن دارد. بنابراین، اگر هرگز به بازدید از ژاپن فکر نکرده‌اید، وقت آن رسیده است که به سرزمین آفتاب سفر کنید. بازدید از جاذبه‌های گردشگری همراه با تور ژاپن تجربیات و خاطراتی را برای شما رقم می‌زند که هرگز آن را تجربه نکرده‌اید.

بهترین مکان برای تماشای شکوفه های گیلاس؛ قصر امپراطوری توکیو

کاخ امپراطوری توکیو سالانه پذیرای صدها هزار گردشگر از سراسر جهان بوده و تماشای این کاخ باشکوه ، در کنار آشنایی با تاریخ و فرهنگ مردم این سرزمین برای گردشگران جذابیت بسیار زیادی دارد.

بهترین زمان برای بازدید از این کاخ در اوایل فصل بهار است، زیرا درختان باغ در این زمان مملو از شکوفه‌های گیلاس بوده و زیبایی چشم‌نوازی پدید آورده است. اگر چه ورود به درون کاخ سلطنتی توکیو برای عموم مردم آزاد نیست اما بخش‌هایی از کاخ سلطنتی قابل دسترس است و در تور ژاپن می‌توان از آن دیدن کرد. همچنین، باغ‌های اطراف کاخ همراه با حوض‌ها و چشم‌اندازهای بی‌نظیر، آرامشی مضاعف به این محیط بخشیده است.

تور-ژاپن-کاماپرس

سفر به دنیای جادویی دیزنی لند

توکیو شهری است که رنگ‌ها و شگفتی‌های ژاپن را منعکس می‌کند و به عنوان قلب تپنده این کشور تناقضی از مدرنیته همراه با سنت را به گردشگران منتقل می‌کند. جاذبه‌های دیدنی ژاپن بی‌پایان است و تماشا و بازدید هر یک از آنها در یک سفر تقریبا کار غیرممکنی است. از بهترین جاذبه‌های دیدنی ژاپن می‌توان به دیزنی‌لند توکیو، برج اسکای تری توکیو و دیزنی‎سی آن اشاره کرد. بهترین کارهایی که می‌توانید در توکیو انجام دهید، گذران یک شب در نزدیکی برج توکیو، بازدید از عظمت معبد میجی و لذت خرید کردن از اودایبا ژاپن است.

راز آسمان پایتخت

کمتر کسی است که درباره پارک‌های دیزنی‌لند چیزی نشنیده باشد و درباره گذران یک روز مهیج در آن رویاپردازی نکرده باشد. دیزنی‌لند شهربازی شگفتی‌ها و زیبایی‌ها است که برای هر نسل، شگفتی‌های خاص خود را دارد.

Tokyo Disney Resort - Japan Ryan

تماشای چشم انداز بی نظیر کوه فوجی یاما

بدون تردید تجربه بازدید از کوه فوجی یاما در تور ژاپن آن را به یک سفر بی‌نظیر و خاطره‌انگیز تبدیل کرده است. کوه فوجی یاما یکی از برجسته‌ترین و شناخته شده‎‌ترین آثار طبیعی ژاپن با قله‌های فراوان و چشم‌اندازهای زیبا است که بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند.

ترکیبی از شکوفه‌های صورتی رنگ گیلاس و دریاچه آرام در اطراف کوه فوجی در فصل بهار منظره‌ای دلپذیر را پدید آورده است. برخی از گردشگران کوهنوردی خود را از کوهپایه‌های فوجی آغاز می‌کنند، در حالی که بسیاری از آنها از میانه‌ی راه یعنی ایستگاه پنجم به آنها می‌پیوندند.

برخی نیز ترجیح می‌دهند در کنار دریاچه و یا از داخل قطارهای سریع‌السیر به تماشای این زیبایی خارق‌العاده بپردازند. پس از گذران یک روز دل‌انگیز در اطراف کوه فوجی می‌توان در اطراف دریاچه و بر زیر درختان، لذت چشیدن یک غذای سنتی ژاپنی را تجربه کرد.

تور-ژاپن-کاماپرس

بازدید از بلندترین برج ژاپن؛ اسکای تری

اسکای تری که به درخت آسمان توکیو مشهور است یکی از مهمترین بناهای شهر توکیو به شمار می‌رود. در طبقه میانی این برج مغازه‌های متنوع برای تهیه سوغاتی‌های خاص ژاپنی، رستوران موساشی اسکای با غذاهای فرانسوی و ژاپنی قرار دارد که می‌تواند لذت چشیدن یک غذای خاص را به افراد هدیه بدهد. در بالای این برج یک تراس بزرگ با پنجره‌های بلند طراحی شده است که مناظری زیبا و چشم‌نواز از شهر زیبای توکیو را پیش روی گردشگران به نمایش می‌گذارد.

تور-ژاپن-کاماپرس

شلوغ ترین تقاطع دنیا؛ چهار راه شیبویا

شیبویا به دلیل وجود مراکز خرید متعدد، رستوران‌های درجه یک و جاذبه‌های دیدنی بسیار به یکی از قطب‌های گردشگری ژاپن تبدیل شده است. اگر به دنبال گذران یک شب مهیج و خرید از مراکز تجاری لوکس ژاپنی هستید، این منطقه بهترین مقصد برای شما خواهد بود. برای شام می‌توانید به یکی از هزاران رستورانی که در محله شیبویا وجود دارد، بروید و یک غذای لذیذ ژاپنی را امتحان کنید.

بهترین زمان برای سفر به ژاپن

بهترین زمان برای سفر به ژاپن از مارس تا می در اواخر بهار است. با شرکت در تور ژاپن ایوار در فصل بهار می‌توانید از تماشای جشن شکوفه‌های گیلاس لذت ببرید. همچنین، گردشگران می‌توانند در اواخر پاییز، به ویژه در ماه‌های سپتامبر تا نوامبر برای بهترین تجربه گردشگری خود برنامه‌ریزی کنند. دما در این زمان ملایم بوده و بارندگی بسیار کمی در جریان است و بازدیدکنندگان می‌توانند به خوبی از زیبایی‌ها و عجایب این کشور مدرن و متمدن دیدن کنند.

سفر به ژاپن با آژانس گردشگری ایوار

آژانس مسافرتی ایوار به عنوان برگزارکننده مستقیم تور ژاپن در طول سال تورهای متنوعی به مقصد ژاپن برگزار می‌کند. آن‌چه که تور ژاپن با ایوار را از سایر آژانس‌های گردشگری متمایز می‌سازد، گشت‌های شهری، وجود تورلیدرهای فارسی زبان، همراهی راهنمایان محلی، بیمه مسافرتی، اقامت در هتل‌های 5 ستاره و تسهیل روند اخذ ویزا است.

متقاضیان سفر به ژاپن می‌توانند همراه با ایوار سفری جذاب و شگفت‌انگیز را در فصل شکوفه‌های گیلاس این کشور در یاد و خاطرات خود ماندگار سازند. گردشگران می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه www.eavar.com نسبت به خدمات و ویژگی‌های تورهای آن و قیمت‌های متنوع آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز