سرانجام شاخص کل بورس سقوط کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاخص کل بورس پس از صعودهای پی در پی که در چند هفته اخیر به ثبت رساند، امروز 2 هزار و 356 واحد نزول کرد. با این حساب شاخص کل، یک میلیون و 573 هزار و 407 واحد شد. اما شاخص کل هم وزن، در برابر کاهش مقاومت کرده و با افزایش محدود 9 واحدی، به 467 هزار و 515 واحد رسید. شاخص کل فرابورس هم در روز جاری نسبت به دیروز، 75 واحد افزایش پیدا کرد و در پله 22 هزار و 803 واحدی ایستاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار بورس امروز شاهد انجام 2 میلیون و 297 هزار و 336 معامله بود که در حدود 255 هزار و 579 میلیارد ریال ارزش داشت. به طور کلی معاملات امروز بازار بورس 23.09 میلیارد سهم حجم خورد. در جریان بازار بورس امروز، نمادهای «کگل»، «میدکو» و «فولاد» بیشترین اثرگذاری را در شاخص کل داشتند. بیشترین افزایش قیمت پایانی هم مربوط به نمادهای «قثابت»، «حفارس» و «غپاک» بود.

رشد 808 درصدی صف‌های فروش بازار بورس!

در پایان معاملات امروز، ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز کاری گذشته 64 درصد افت کرد و به رقم 5 هزار و 850 میلیارد ریال رسید. اما در مقابل ارزش صف‌های فروش در حدود 808 درصد در مقایسه با روز قبل، افزایش داشت و 4 هزار و 180 میلیارد ریال شد. نماد «شسپا» با صف خرید 2 هزار و 900 میلیارد ریالی در صدر جدول تقاضای بازار بورس قرار گرفت. پس از آن نمادهای «مدیریت» و «کرازی» بیشترین صف خرید را به خود اختصاص دادند.

راز آسمان پایتخت

بیشترین صف فروش هم برای «کمرجان» با ارزش 500 میلیارد ریال بود. سپس نمادهای «خساپا» و «وبملت» در رتبه‌های بعدی فروش قرار گرفتند.

در روز جاری ارزش معاملات خرد بازار بورس با رشد 36 درصدی که نسبت به روز قبل داشت، به رقم 173 هزار و 930 میلیارد ریال رسید. در حال حاضر این مقدار معاملات خرد بیشترین رقم شش ماهه اخیر بوده است.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز