چطور از سایپا خودروی بدون قرعه کشی بخریم؟

لست سکند

پس از تغییر سازوکار سامانه یکپارچه، شرکت خودروسازی سایپا فروش بدون قرعه کشی محصولات را در قالب فروش فوق‌العاده، فروش فوری، پیش فروش یکساله و طرح جوانی جمعیت برای متقاضیان در سایت ساپیا آغاز کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، با حذف سامانه یکپارچه تخصیص برای عرضه خودرو و همچنین خروج بسیاری از خودروها از شمول قرعه‌کشی، معاون بازاریابی فروش گروه خودروسازی سایپا نیز به افزایش تولید محصولات این خودروسازی اشاره و خروج تمامی محصولات این خودروساز از شرایط قرعه‌کشی را تایید کرد.

فروش بدون قرعه کشی محصولات سایپا

گروه خودروسازی سایپا در اولین فروش بدون قرعه کشی خود محصولاتی همچون شاهین، سایپا 151، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و کوییک آر با گیربکس اتوماتیک را با موعد تحویل 30 روزه و کوییک آر با گیربکس معمولی را با موعد تحویل 90 روزه در قالب فروش فوق‌العاده عرضه کرده است.

این خودروساز همچنین هشت محصول خود همچون شاهین، ساینا اس، کوییک اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک، کوییک آر با گیربکس معمولی و سایپا 151 را در قالب پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی برای متقاضیان ارائه کرده است که موعد تحویل آن‌ها دی ماه سال جاری الی اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

شرایط ثبت‌نام در طرح‌های فروش سایپا

محصولات ارائه شده توسط سایپا در تمامی طرح‌ها بدون محدودیت بوده و متقاضیان می‌توانند تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت این خودروساز جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

گفتنی است که برای خودروهای ارائه شده به جز کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک و کوییک با گیربکس معمولی محدودیت ثبت‌نام و صدور فاکتور وجود نخواهد داشت و برای این خودروهای مذکور به 18 ماه تغییر یافته است.

محدودیت پلاک انتظامی در هیچ یک از طرح‌ها اجرا نخواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز