ساینا در خیابانهای برلین دیده شد

لست سکند

گویا خودرو ساینا در آلمان هم طرفدار دارد. ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک دستگاه ساینا در یکی از خیابان های برلین پارک شده است.

به گزارش کاماپرس، بعضی از خودروها فقط یک کابین و چهار چرخ و یک موتور نیستند، گاهی یک دنیا خاطره وصل می شود به آینه داخل خودرو و دنیا برای مالک خودرو می شود همان یک اتاق متحرک چرخدار. شاید برای همین هم هست که گاهی پای خودروهای وطنی به کشورهای اروپایی باز می شود و مثلا پیکان گوجه ای پشت چراغ قرمز در یکی از خیابانهای لندن دیده می شود. یا حتی تاکسی نارنجی به لس انجلس هم می رسد.

اما این بار خبری از یک خودرو نوستالژیک و خاطره ساز نیست. در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که حسابی سر و صدا به پا کرده است. این ویدئو نشان می دهد که یک دستگاه ساینا سفیدرنگ در یکی از خیابانهای برلین پارک شده است.

پلاک خودرو نشان می دهد این خودرو ساینا مجوز تردد در برلین را گرفته اما در شومبرگ آلمان پلاک گذاری شده است. کسی که فیلم را بدر فضای مجازی منتشر کرده برای نشان دادن صحت آن از مناظر و خودروهای اطراف نیز فیلمبرداری کرده است.

لازم به ذکر است، ساینا یکی از رکوردداران صادرات خودروی ایران در سال 99 بود و توانست 90 درصد از صادرات خودروی کشور را به نام خود ثبت کند.

راز آسمان پایتخت

ساینا در بازار خودرو با چه قیمتی فروخته می شود؟

ساینا یکی از خودروهای پرطرفدار بازار است که در سال جدید افزایش قیمت چشمگیری داشته است. قیمت ساینا s در کارخانه حدود ۱۳۰ میلیون تومان است اما این خودرو در بازار با قیمت ۱۷۴ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت ساینا دنده ای یا ساینا EX هم در بازار حدود ۱۴۱ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز