ساینا اس های تولید شده سایپا چرا به مشتریان تحویل نمی‌شود؟

لست سکند

به گفته قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش سایپا، ۱۰۰۰ دستگاه ساینا اس در پارکینگ وجود دارد، اما نمی توانند این خودروها را به مشتری تحویل بدهند.

به گزارش کاماپرس، گویا ساینا اس هم به سرنوشت وانت نیسان های تولیدی سایپا دچار شده است. این خودروها تولید شده اند اما فعلا امکان تحویل آنها به مشتری وجود ندارد.

البته خودروهای ساینا اس مشکل استاندارد یورو ۵ را ندارند، اما با مشکل عجیب تری دست و پنجه نرم می کنند. مشکل نداشتن قیمت نهایی. این را مجید باقری، قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا می گوید:« ساینا اس در حال حاضر تولید شده و در کف کارخانه وجود دارد و حدود 1000 دستگاه ساینای اس آمادۀ فروش با تعهد داریم ولی چرا نمی‌توانیم بفروشیم؟ چون قیمت نداریم.

ما یک محصول آماده داریم و برای تاخیر در تحویل به مردم جریمه می‌دهیم.برای پیش فروش های آبان ماه هم همان آبان‌ماه ماشین را تولید کردیم و در پارکینگ گذاشتیم، اما از آبان تا الان جریمه و هزینه پارکینگ می‌دهیم فقط به این خاطر که قیمت نداریم.»

کوئیک اس هم به سرنوشت ساینا دچار می شود

راز آسمان پایتخت

قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات سایپا درباره تاخیر در تحویل کوئیک اس نیز به فارس می گوید:« درباره کوئیک اس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کردیم به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کارخانۀ تزریق قالب‌های پلاستیکی، 1 ماه تحویل این خودرو به تعویق افتاده است ولی چند روز هست که خط تولید کوئیک اس راه افتاده و مراحل تولید آزمایشی درحال سپری شدن است و به سرعت وارد تولید انبوه می شود.

اما درباره مشکلات قیمت گذاری این خودرو من به شما اطمینان می‌دهم با این رویه‌ای که هست کوئیک اس هم دوباره با خلأ قیمت مواجه شده و چون نقشی در قیمت‌گذاری نداریم به علت نبود قیمت نمی‌توانیم محصولات تولیدی را عرضه کنیم.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ساینا اس های تولید شده سایپا چرا به مشتریان تحویل نمی‌شود؟

  1. جهان گفته:

    باسلام، سایپا خودروهای قرعه کشی تحویل آبان را که ساینا اس بوده به ساینا معمولی تغییر و علیرغم دریافت 25درصد افزایش قیمت هنوز 99/10/30تحویل نداده است . هردم از این باغ بری می رسد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز