زورآزمایی پرس هیدرولیک با سخت‌ ترین فلزها (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زمان استفاده از فلزات، میزان مقاومت آن ها در برابر فشار است. این موضوع به ویژه در صنعت ساخت و ساز، صنعت حمل و نقل، صنایع سنگین و همچنین ساخت ابزارآلات از اهمیت بیشتری برخوردار است و در این صنایع معمولاً فلزاتی مورد استفاده قرار می گیرند که مقاومت زیادی داشته باشند و در دسته فلزات قوی قرار بگیرند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که میزان مقاومت فلزات مختلف در برابر پرس هیدرولیک را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فلزات گروهی از عناصر هستند که خواص مشترکی دارند و رسانای بسیار خوبی برای گرما و الکتریسیته هستند. فلزات با این که محکمند ولی به راحتی می توان به آن ها شکل داد و در ساختن ظروف آشپزخانه، سیم های برق و حتی سازه های بزرگی مانند پل ها از آن ها استفاده کرد.

اگرچه شباهت های زیادی بین فلزات وجود دارد ولی تفاوت هایی نیز دارند و همین تفاوت هاست که نشان می دهد هر فلزی برای چه کاری مناسب است. از فلزات به ندرت به شکل خالص استفاده می شود و معمولاً با مخلوط کردن یک فلز با فلزات دیگر و یا با غیر فلزها یک آلیاژ تهیه می شود.

راز آسمان پایتخت

بسیاری از فلزات هنگامی که گرم هستند چنانچه تحت فشار قرار بگیرند بیشتر از هنگامی که سرد هستند تغییر شکل می دهند و بسیاری از فلزات نیز در زیر فشار متغیر می شکنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز