ورود مقتدرانه نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳ به بازار (ویدیو)

لست سکند

با این که سن و سالی از نیسان ایکس تریل گذشته است ولی هیچکس نمی تواند بگوید یک خودرو از مد افتاده است چون هنوز در سرتاسر جهان محبوب است و مشتریانی وفادار دارد. نسل کنونی این شاسی بلند در سال 2013 عرضه گردید، در سال 2017 فیس لیفت شد و مدل 2023 نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است و کمپانی نیسان امیدوار است این به روزرسانی ها مشتریان را بیش از پیش جذب کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۳ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، طراحی بدنه نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۳ بسیار مدرن و قابل توجه است، چراغ های ال ای دی اکنون به صورت استاندارد عرضه می شوند و در تیپ های بالاتر چراغ ترمزها نیز از نوع ال ای دی است. علاوه بر این، چنانچه سوئیچ هوشمند در داخل جیب تان باشد، با فشردن دستگیره یکی از درها، می توانید قفل همه درها را باز کنید.

راز آسمان پایتخت

نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۳ به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری مجهز شده است که می تواند 181 اسب بخار نیرو و 245 نیوتن متر گشتاور تولید کند، این موتور مانند گذشته در کنار یک گیربگس متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرد. توان یدک کشی نیز 500 کیلوگرم افزایش یافته و به 2000 کیلوگرم رسیده است. از دیگر تجهیزات این شاسی بلند از سرزمین آفتاب تابان می توان به نور بالای اتوماتیک، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، ترمز پارک برقی، روف ریل، سنسور پارک عقب، دوربین دید عقب و چهار درگاه یو اس بی در داخل کابین اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز