غول ۸۰۰ اسب بخاری مرسدس بنز رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

کمپانی مرسدس بنز به تازگی از نخستین محصول خط تولید خودروهای هیبرید-پلاگین خودش رونمایی کرده است. این محصول جدید که GT63 S E Performance نامیده می شود به زودی به دیگر خودروهای برقی AMG، از جمله AMG  کلاس سی خواهد پیوست. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز GT63 S E مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مرسدس بنز GT63 S E مدل 2023 از یک موتور هشت سیلندر چهار لیتری دوتوربوشارژی بهره می برد که 630 اسب بخار نیرو و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک موتور برقی که روی محور عقب تعبیه شده است قرار می گیرد و هر دو موتور در کنار هم می توانند 831 اسب بخار نیر و 1467 نیوتن متر گشتاور تولید کنند. یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته نیز وظیفه تعویض دنده ها را بر عهده دارد و نیرو را بین هر چهار چرخ توزیع می کند. به این ترتیب مرسدس بنز GT63 S E می تواند ظرف 2.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه برسد، باتری لیتیوم یونی 4.8 کیلووات ساعتی این خودرو هیبریدی نیز از طریق یک شارژر برق متناوب شارژ می شود.

یک صفحه نمایشگر MBUX که در داخل کابین تعبیه شده است اطلاعات خاص سیستم هیبرید مانند میزان برد خودرو در حالت تمام برقی، میزان نیروی موتور برقی، دمای باتری و جریان برق را نمایش می دهد. این اطلاعات در صورت نیاز می توانند روی مانیتور صندلی های عقب نیز نمایش داده بشوند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز