رنت اتوموبیل چه کاربردی دارد؟

لست سکند

رنت یا اجاره خودرو، امری رایج در بسیاری از کشورهای دنیا است. این کار باعث می‌شود تا رفت و آمدهای شهری و بین شهری با سهولت بیشتری صورت بگیرد. به علاوه، اجاره خودرو موجب می‌شود تا خرید بی‌رویه اتوموبیل کاهش پیدا کرده و بار ترافیکی شهرها کمتر شود. این مسئله به نوبه خود به کاهش آلودگی هوا نیز کمک شایانی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنت اتوموبیل در اغلب موارد، شرایط چندان دشواری ندارد. یکی از معتبرترین شرکت‌هایی که به صورت 24 ساعته خدمات اجاره خودرو را به مشتریان و با بهترین شرایط ارائه می‌کند، شرکت دریان سفر امید است. ناوگان حرفه‌ای این شرکت شامل انواع خودروها مانند اتوبوس، مینی بوس، ون، میدل باس و سواری‌های ایرانی، خارجی، کلاسیک، لوکس و… می‌شود. متقاضیان می‌توانند خودروی مورد نظر خود را بدون راننده و یا با راننده اجاره نمایند. اما رنت اتوموبیل با کدام روش بهتر است؟

مزایا و معایب رنت خودرو با راننده

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا خودروی مورد نظر خود را به خصوص در سفرهای خانوادگی و گروهی، بدون راننده اجاره کنند. چرا که این روش احساس صمیمیت بیشتری را در بین مسافران ایجاد می‌کند. اما بدون شک، رنت اتوموبیل با راننده از استرس کمتری برخوردار است. در این روش، اجاره‌کننده مسئولیت کمتری در قبال خودرو داشته و کمتر نگران سلامتی اتوموبیل خواهد بود. به علاوه، اجاره خودرو با راننده موجب می‌شود تا مشتری دچار خستگی‌های ناشی از ترافیک و طول مسیر نشود. انتخاب این روش برای رفت و آمدهای درون شهری هم مزایای خودش را دارد. مثلاً فردی که سواری با راننده اجاره می‌کند، نیازی ندارد تا برای انجام هر کاری به دنبال جای پارک مناسب بگردد. همچنین، او می‌توانند در طول مسیر به کارهای دیگر خود رسیدگی کرده و در زمان صرفه‌جویی کند.

راز آسمان پایتخت

ناوگان سواری دریان سفر

شرایط اقتصادی امروز باعث شده تا بسیاری از افراد نه تنها توان خرید یک خودروی معمولی را نداشته باشند؛ بلکه هیچگاه فرصت تجربه رانندگی با خودروهای لوکس را نیز به دست نیاورند. این در حالی است که اغلب مردم ترجیح می‌دهند تا با ماشین شخصی خود به سفر بروند و یا در مراسم‌های عروسی یا قرارهای رسمی کاری با خودروی مدل بالا حضور داشته باشند. شرکت دریان سفر با داشتن انواع خودروهای سواری در ناوگان حمل و نقل خود، تمامی این دغدغه‌ها را برطرف کرده است. این ناوگان شامل اتوموبیل‌هایی چون کیا اسپورتیج، هیوندا سانتافه، دنا پلاس، هیوندا سوناتا، تویوتا کمری، کیا سراتو، سمند ال ایکس، ال نود، پژو پارس، پژو 405 و… می‌شود.

قیمت رنت اتوموبیل چقدر است؟

قیمت اجاره خودرو به عواملی مانند مدل اتوموبیل، زمان سفر، مدت زمان اجاره و رنت خودرو با راننده و یا بدون راننده بستگی دارد. به طور کلی، قیمت اجاره ماشین می‌توانند از روزی 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان متغیر باشد. این مبلغ با توجه به هزینه‌های مربوط به استهلاک خودرو و مزایایی که رنت اتوموبیل برای اجاره‌کننده دارد، بسیار معقول به نظر می‌رسد. به علاوه، سفرهای گروهی با اجاره اتوبوس، مینی بوس یا ون بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر روش‌ها خواهد بود. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از قیمت‌های دقیق و شرایط اجاره با کارشناسان دریان سفر امید مشورت نمایند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : دریان سفر امید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز