رشد 25 هزار واحدی شاخص کل بورس در اولین روز کاری هفته!

تور لحظه آخری-کاماپرس

رشد 25 هزار و 555  واحدی امروز شاخص کل بورس، آن را به محدوده یک میلیون و 575 هزار و 763 واحدی رساند. شاخص کل هم وزن نیز در اولین روز هفته رشد نسبتا سنگینی داشت و با صعود 11 هزار و 150 واحدی، در پله 467 هزار و 508 واحدی قرار گرفت. به علاوه شاخص کل فرابورس هم 410 واحد افزایش پیدا کرد و به مقدار 22 هزار و 728 واحد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورسی کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار بورس امروز شاهد انجام یک میلیون و 764 هزار و 351 معامله به ارزش 197 هزار و 21 میلیارد ریال بود. معاملات امروز بازار بورس به اندازه 16.85 میلیارد سهم حجم خورد. نمادهای «وامید»، «پارسان» و «کچاد» بیشترین تاثیر را در شاخص کل امروز بازار بورس داشتند. بالاترین افزایش قیمت پایانی روز جاری بورس هم مربوط به نمادهای «فروس»، «غبهنوش» و «بموتو» بود.

راز آسمان پایتخت

باز هم پول حقیقی به بازار بورس وارد شد

امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت بود و 4 هزار و 610 میلیارد ریال پول حقیقی به بازار بورس وارد شد. در حال حاضر این رقم رکورددار ورود پول حقیقی در سه ماهه تابستان است. در جریان معاملات امروز بیشترین میزان ورود پول حقیقی به سهام «وکار» تعلق داشت که ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی آن هزار و 760 میلیارد ریال اعلام شد. پس از این نماد، «شتران» و «تنوین» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را در روز جاری داشتند.

طی روز جاری ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 196 هزار و 80 میلیارد ریال رسید که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، 27 درصد افزایش پیدا کرد. ارزش معاملات خرد هم با رشد 7 درصدی که نسبت به چهارشنبه هفته گذشته داشت، به رقم 127 هزار و 560 میلیارد ریالی رسید. مقدار ذکر شده، بیشترین ارزش معاملات خرد شش ماه گذشته محسوب می‌شود.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز