رستوران با کیفیت برای برگزاری مراسم چه ویژگی هایی دارد؟

ممکن است هر یک از شما در بازه‌های زمانی مختلف میزبان یکی از انواع مراسم‌ باشید و تمایل داشته باشید رستوران‌‌های با کیفیت را برای برگزاری مراسم‌های مهم و خاص در نظر بگیرید. مثل مراسم عقد و نامزدی، مراسم کاری، دورهمی خانوادگی و دوستانه یا مراسم یادبود یکی از عزیزانتان.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در ضیافتهای کاری که همه ما دوست داریم با خیال راحت پذیرایی غذا و نوشیدنی را به یک مجموعه درجه یک بسپاریم و یک خاطره مشترک با همکارانمان بسازیم.

حتی در مراسم ختم و یادبود که در واقع آخرین مرحله‌ای هست که شما میتوانید خاطره یک عزیز را زنده نگه دارید، دوست دارید همه چیز در بهترین حالت خود پیش رود و مشکلی در میزبانی از مهمانتان پیش نیاید.

مجموعه رستوران‌های ارکیده یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایران است که ارسال غذای بیرون‌بر را در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. مجموعه رستوران‌های ارکیده با هشت شعبه در ایران قطعاً یکی از بهترین‌ رستوران‌های با کیفیت برای برگزاری مراسم است که بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک ‌بار کیفیت و طعم لذیذ غذاهای این رستوران را تجربه کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

با ما همراه باشید تا به شما بگوییم رستوران با کیفیت برای برگزاری مراسم‌ها چه مشخصاتی دارد و چرا رستوران ارکیده بهترین میزبان برای برگزاری مراسم های مختلفی مثل دورهمی های خانوادگی و دوستانه، مراسم کاری، مراسم ختم، عقد و … است؟

تجربه و قدمت در رستوران‌ ارکیده

اولین نکته در انتخاب یک رستوران “قدمت” و “تجربه” آن است. رستورانی را انتخاب کنید که پس از گذر سال‌ها هنوز هم پررونق است؛ زیرا با ذائقه و سلیقه‌ی مردم عیاق شده و با آنها رشد کرده است. رستوران ارکیده با قدمتی نزدیک به 70 سال، کارنامه ای درخشان در میزبانی از مراسم‌ها دارد و یکی از خوش سابقه‌ترین مجموعه های غذایی جهت ارسال بیرون بر غذا به حساب می‌آید. این رستوران طی 65 سال آزمون خود را پس داده و اعتبار بالایی در صنعت غذا و رستوران دارد.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت در رستوران ارکیده

کیفیت در میان همه رستوران‌ها حرف اول را میزند. همانطور که در ابتدا گفتیم غذای ویژه مراسم ها باید کیفیت بالایی داشته باشد تا جشن و مراسم را خاص و متفاوت کند. در گروه غذایی ارکیده انتخاب مواد اولیه باکیفیت یکی از ارزشهای اصلی به شمار می‌آید، زعفران درجه یک، گوشت باکیفیتی که از دام های شرق کشور تهیه میشود و برنج خوش عطر ایرانی و … همگی دلیلی بر این مدعا هستند.

طبخ اصولی و حرفه ای غذاها در رستوران ارکیده

کیفیت خوب غذاها به روش اصولی طبخ بستگی دارد. پس غذای مراسم را به رستورانی سفارش دهید که طعم خوب غذاهایش را تجربه کردید. در رستوران‌های ارکیده، آشپزان متبحر و آموزش‌دیده اصول پخت و سرو غذا را به درستی میدانند و تجربه خوشمزه ای را برای شما و مهمانانتان رقم می‌زنند.

منوی متنوع از غذاها و پیش غذاها در رستوران ارکیده

تنوع غذا و پیش غذا به انتخاب بهتر و آسانتر کمک میکند تا مطابق با سلیقه مهمان هایتان یک میز غذا را تدارک ببینید و میزبانی بی نقصی داشته باشید، منوی متنوع ارکیده‌ به شما این امکان را به راحتی می‌دهد.

تحویل به موقع  در رستوران ارکیده

بی شک دغدغه هر میزبانی، سرو به موقع غذای گرم است! پس نحوه تحویل غذا در حجم بالا را فراموش نکنید و مطمئن باشید لجستیک قوی رستوران ارکیده این دغدغه شما را به درستی پاسخ میدهد. سفارش‌های شما در سریعترین زمان و با بهترین بسته‌بندی به شما می‌رساند.

مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای در رستوران ارکیده

چه غذاهایی با چه تعداد برای جشن ما مناسب است؟ همه ما برای سفارش غذای مهمانی های مهم، نیاز به مشورت داریم پس رستورانی را انتخاب کنیم که از لحظه انتخاب تا سرو غذا همراه ما باشد. برای مشاوره با تیم ارکیده میتوانید با شماره 09123141900 تماس گرفته یا بصورت حضوری در محل از مشاوره کارشناسان رزرو این مجموعه استفاده کنید.

ضمنا میتوانید جهت سفارش آنلاین از سایت ارکیده (ارکیده فود) استفاده کنید و یا وارد اسنپ فود ارکیده شوید و سفارشتان را ثبت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز