راهنمای کامل خرید تردمیل خانگی + قیمت

لست سکند

اکثر افراد به دلیل کمبود وقت و ترافیک یا دچار بودن به یک بیماری مزمن، نمی‌توانند به باشگاه‌های عمومی بروند. در چنین شرایطی بهترین گزینه پیاده‌روی می‌تواند باشد. البته برای پیاده روی در خیابان یا پارک، پایدار بودن وضعیت جوی، تمیزی هوا، داشتن زمان کافی و شرایط جسمی مناسب بسیار مهم است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تردمیل خانگی یک دستگاه ورزشی است که به راحتی در آپارتمان و واحد های مسکونی با متراژ کوچک قرار داده می‌شود و دیگر فرد نگرانی از بابت کمبود وقت، بیماری و مناسب نبودن آب و هوا نخواهد داشت. روش کار این دستگاه بدین صورت است که پس از روشن کردن دستگاه، فرد به روی نوار نقاله رفته و مانند پیاده روی قدم برمی‌دارد و همین تلاش برای قدم زدن باعث چربی سوزی و تناسب اندام می‌شود.

برای خرید تردمیل خانگی باید به مواردی دقت کرد تا بتوان تردمیل مناسب و با کیفیت خریداری کرد. از جمله فاکتورهای مهم برای خرید تردمیل خانگی می‌توان به نوع موتور، جنس بدنه، ابعاد دستگاه و نوار نقاله نحوه تنظیم شیب، داشتن ضربه گیر، صفحه نمایشگر  میزان تحمل وزن، قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار، قفل کودک، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش اشاره داشت.

در حال حاضر تردمیل های ساخت کشور های اسپانیا، چین، تایوان و کره در کشور وجود دارند. برند تردمیل بر میزان قیمت و کیفیت آن تاثیر بسیاری دارد.

راز آسمان پایتخت

کاماپرس در ادامه چند مدل از انواع تردمیل خانگی را مورد بررسی قرار خواهد داد؛

تردمیل آذیموس مدل  AZ-6080- 1/4

این مدل تردمیل مجهز به پایه دراز نشست، مسگری و ویبراتور است. وجود ۱۲ برنامه از پیش تعیین شده و یک برنامه چربی سوزی نیاز شما را از داشتن مربی ورزشی برطرف می‌کند. امکان تنظیم شیب و سرعت و نمایش کامل اطلاعات ورزشکار در حین تمرین از مزایای این تردمیل است. حداکثر وزنی که این تردمیل تحمل می‌کند ۱۱۰ کیلوگرم و دارای ۱۵ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش است؛ این تردمیل ساخت کشور چین تحت لیسانس تایوان با قیمت حدود ۲۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.

 تردمیل پاور مکس مدلMt_2800

تردمیل پاور مکس، یک تردمیل چند کاره خانگی و مجهز به  ویبراتور، مسگری و پایه درازنشست است. روی صفحه نمایش تردمیل اطلاعاتی مانند؛  زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب نمایش داده می‌شود و همچنین داشتن ضربه گیر های حرفه ای از انتقال کوچکترین صدا به زمین جلوگیری می‌کنند. تردمیل پاور مکس یک سال گارانتی دارد و ساخت کشور تایوان است، برای خرید این تردمیل خانگی باید حدود ۳۲ میلیون تومان پرداخت کنید.

تردمیل ساتیک مدل 71

تردمیل ساتیک دارای تمام ویژگی های تردمیل خانگی از جمله قابلیت تا شدگی، نمایشگر صفحه، برنامه های از پیش تعیین شده، ضربه گیر و مجهز به سیستم پخش موزیک از طریق USB  و کابل AUX  است. این دستگاه دارای ۱۸ ماه گارانتی بوده و حدود ۲۶ میلیون تومان قیمت دارد.

تردمیل پروتئوس مدل PST 4500

تردمیل پروتئوس مناسب باشگاه های کوچک و منازل است. حداکثر تحمل وزن این دستگاه ۱۲۰ کیلو گرم بوده و دارای ۲۵ برنامه ورزشی داخلی و چرخ برای جابجایی راحت است. کشور چین این دستگاه را تولید کرده و برای آن یک سال گارانتی در نظر گرفته است. تردمیل پروتئوس را با قیمت حدود ۲۷ میلیون تومان می توان خریداری کرد.

تردمیل خانگی چند کاره جی ایکس مدل ۹۰۲

با خرید این ترد میل، می‌توان خانه را به یک باشگاه ورزشی کوچک تبدیل کرد، تردمیل جی ایکس مجهز به دسته شنا، ویبراتور برقی و پایه دراز نشست است. این تردمیل ساخت کشور چین و دارای ۱ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش بوده و با قیمتی در حدود ۲۴ میلیون تومان در بازار عرضه می شود.

از کجا تردمیل خانگی بخریم؟

برای خرید یک تردمیل ایده‌آل و با کیفیت می‌توانید به فروشگاه‌های ورزشی فیزیکی و آنلاین معتبر مراجعه کنید. هایپر جیم یک فروشگاه آنلاین فروش تردمیل و دوچرخه ثابت است که با راهنمای دقیق و تخصصی به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند خریدی خوب و با کیفیت را انجام دهند. تمامی تردمیل ها و دوچرخه های هایپرجیم دارای گارانتی تعویض به مدت ۷ روز هستند. هایپرجیم رضایت و اطمینان مشتری را سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار داده و برای حفظ آن  تلاش می‌کند. این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و کاربران می‌توانند برای دریافت مشاوره و یا خرید تردمیل خانگی بدون موتور به وب سایت رسمی این فروشگاه آنلاین مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : جیم لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز