راهنمای خرید jac s5 new در شیراز + آپشن های jac s5 new در شیراز

جک اس 5-کاماپرس
لست سکند

جک اس 5 یکی از خودروهای محبوب بازار ایران بوده که از ابتدای عرضه تاکنون، نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده و اکنون فیس لیفت جدید آن در بازار موجود است.

به گزارش کاماپرس، جک اس 5 تا سال 1395 مجهز به گیربکس دستی بود اما بعد از 95 این خودرو به شکل اتوماتیک عرضه شد. این خودرو چون از لحاظ ظاهری و همچنین برخی امکانات با مدل هیوندای توسان شباهت زیادی دارد، به همین دلیل نوع اتوماتیک آن نیز خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. موتور کراس اوور مذکور با 174 اسب بخار، دارای قدرت 5 هزار و 200 دور در دقیقه است. شتاب صفر تا 100 مدل جدید این خودرو به حدود 11.5 ثانیه می‌رسد. باک این مدل خودرو 55 لیتر گنجایش دارد و برای طی کردن 100 کیلومتر مسیر، 7.7 لیتر بنزین می‌خورد. این مدل خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را به دست آورد. متقاضیان برای خرید جک  s5 new می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور مراجعه کنند.

تفاوت طراحی جک اس5 جدید

نمای بیرونی جک s5 تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی ندارد و عمده تفاوت آن به جایگاه‌های مه شکن و فرم چراغ‌ها برمی‌گردد. نمای کناری این خودرو بسیار شبیه به هیوندای توسان است و فقط در جزئیایی با مدل‌های قبلی فرق دارد. از لحاظ داخلی نیز، کابین جک s5 از نظر طراحی و گنجایش در سطح مناسبی قرار دارد و از نظر ابعادی برای تمامی سرنشینان چه جلو و چه عقب بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این مدل خودرو به عنوان یک کراس اوور میان رده توانسته جایگاه خوبی را در بازار ایران به دست آورد.

خودرو جک اس5 جدید سانروف است و آینه‌های جانبی برقی آن گرمکن دارد. چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، چراغ راهنما روی آینه، کامیپوتر سفری، تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر، صندلی چرمی، مموری صندلی راننده، قفل ایمنی کودک، سیستم ضدسرقت و … از جمله امکانات این مدل اتومبیل هستند. جک اس5 امکانات دیگری مثل سنسور باران، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، شیشه‌ای جلو و عقب برقی گرمکن، کنسول جلو و عقب، کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان و مواردی از این قبیل دارد.

در مجموع خودرو مذکور از لحاظ طراحی ظاهری مناسب، طرح داخلی زیبا، قدرت موتور و شتاب و مسائل فنی توانسته نظر بسیاری از مشتریان خودرو را به خود جلب کند.

راز آسمان پایتخت

مختصری درباره کرمان موتور

قطعات این خودرو از کارخانه چینی جک است اما مونتاژ آن در شرکت کرمان موتور صورت می‌گیرد. کارخانه کرمان موتور، سهامی خاص، در سال 1373 تاسیس شد. این شرکت طی سال‌های فعالیت خود انواع خودروهای سواری و کراس اوور را مونتاژ و روانه بازار کرده است. کرمان موتور به منظور تکمیل سبد خرید محصولات و با توجه به احساس نیاز مشتریان به مونتاژ خودروی اس5 نیز پرداخت و در حال حاضر این خودرو را به بازار عرضه می‌کند. اکنون این شرکت نمایندگی‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها نمایندگی شیراز است. نمایندگی شیراز jac s5 new  و خودروهای دیگر را به متقاضیان عرضه می‌کند.

خرید بی‌دردسر جک اس5 از نمایندگی کرمان موتور شیراز

یکی از نمایندگی‌های معتبر خرید S5 new در شیراز قرار دارد که این خودرو را با شرایط ویژه به مشتریان تحویل می‌دهد. متقاضیان خرید jac s5 new در شیراز امکان آگاهی از شرایط خرید این خودرو را از طریق وبسایت نمایندگی دارند. افراد برای خرید جک اس5 جدید در شیراز کافی است با ورود به اینترنت و وارد کردن آدرس نمایندگی کرمان موتور شیراز، توضیحات چگونگی خرید خودرو و امکانات آن را دریافت کنند. این نمایندگی مدعی است که بهترین روش خرید jac s5 new در شیراز را ارائه می‌دهد.

نمایندگی شیراز jac s5 new  را دارد اما علاوه بر این خودرو، مدل‌های اس5 دی سی تی، اس3 سی وی تی، اس5 توربو و جی4 را نیز به متقاضیان واگذار می‌کند. افرادی که قصد خرید جک اس5 جدید شیراز را دارند، می‌توانند آن را به صورت اقساطی هم بخرند. افرادی که از نمایندگی شیراز s5 new می‌خواهند، امکان برقراری تماس و کمک گرفتن از کارشناسان این مجموعه را دارند. با راهنمایی کارشناسان شیراز s5 new به راحتی قابل خریداری است.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز