راه‌اندازی کارخانه ساتراپ ثقفی؛ به زودی

مدیرداخلی گروه تولیدی بازرگانی ساتراپ ثقفی با بیان اینکه به زودی کارخانه تولید سیم و کابل ثقفی با برند “Saghafi Cable” در شهر صنعتی البرز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پس از راه‌اندازی و تجهیز کارخانه با ماشین‌آلات وارداتی و بهره‌گیری از دانش متخصصان و تکنسین‌های ماهر، فعالیت خود را در زمینه تولید سیم و کابل با برند “Saghafi Cable” توسعه می‌دهیم.

امانی در گفت‌وگو با کاماپرس، با بیان اینکه گروه تولیدی و بازرگانی ساتراپ ثقفی از 3 دهه گذشته فعالیت خود را از خیابان‌ پامنار و سعدی تهران آغاز کرد، گفت: کالای مس برادران ثقفی در زمینه توزیع، تامین و همچنین خرید و فروش مس، خرید کاتد و مفتول مس، مواد اولیه صنایع حرارتی و برودتی محصولات مسی (لوله مسی، اتصالات مسی، ورق مسی) و برنجی و فلزات رنگین، همواره در راستای ارائه خدمات باکیفیت و تحقق شعار مشتری مداری گام برداشته است.

راه‌اندازی کارخانه ثقی در شهر صنعتی البرز

وی با بیان اینکه به زودی کارخانه خود را در شهر صنعتی البرز راه‌اندازی می‌کنیم، عنوان کرد: البته طی این سال‌ها با روش تولید خارج از کارخانه، در مناقصات و مزایده‌های مختلفی شرکت کرده و با مجموعه‌هایی همچون توانیر و سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها همکاری داشته‌ایم.

وی افزود: پس از راه‌اندازی و تجهیز کارخانه با ماشین‌آلات وارداتی و بهره‌گیری از دانش متخصصان و تکنسین‌های ماهر، فعالیت خود را در زمینه تولید سیم و کابل با برند ثقفی توسعه خواهیم داد. در این راستا همچون گذشته با تولیدکنندگان تهویه و تبرید، چلیر، تاسیسات، هواساز و غیره همکاری می‌کنیم. شایان ذکر است که کلیه سیم و کابل‌های ما براساس استانداردهای بین‌المللی ASTM آمریکا تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 50 نیرو به صورت مستقیم با مجموعه ثقفی همکاری می‌کنند، اضافه کرد: چشم انداز شرکت، جذب بیش از 519  نیرو تا مرحله نهایی بهره برداری در فاز انتهایی راه‌اندازی کارخانه است.

راز آسمان پایتخت

وی با اشاره به حضور در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات که از 13 تا 16 مهر 1402 در تهران برگزار شد، ادامه داد: گروه تولیدی و بازرگانی ساتراپ ثقفی اسپانسر نمایشگاه تاسیسات و همچنین نمایشگاه سالانه صنعت برق بوده و از این طریق علاوه بر معرفی محصولات، نسبت به جذب نیروی جدید و تبلیغات و برندینگ اقدام می‌کند.

طراحی 3 مدل برنامه توسعه برای رشد مجموعه

امانی با بیان اینکه 3 مدل برنامه توسعه برای رشد بخش‌های مختلف مجموعه طراحی شده، اضافه کرد: در همین راستا محصولی جدید و پرکاربرد تحت عنوان “سیم و کابل ثقفی” به عنوان سیم و کابل ساختمانی تولید و عرضه شده است. البته در رابطه با محصولات قبلی نیز همواره در پی ارتقا، بهبود کیفیت و بهینه کردن قیمت‌ها هستیم.

وی در رابطه با سیاست صادرات محصول در گروه ثقفی نیز بیان کرد: اکثر محصولات ما به عراق، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود. هدف ما ایجاد ارزش افزوده در ایران با واردات معدود مواد اولیه مرغوب و تولید کالای نهایی باکیفیت است.

مدیرداخلی گروه بازرگانی تولیدی ساتراپ ثقفی در پایان نسبت به حل مشکلات اقتصادی جامعه و به تبع آن بهبود وضعیت صنعت‌گران ابراز امیدواری کرد و گفت: رشد و توسعه صنعت نیازمند خودباوری، امید و کمی صبر و حوصله برای دستیابی به بهترین نتیجه است.

بر اساس این گزارش، گروه تولیدی بازرگانی ساتراپ ثقفی با رصد و سنجش نیاز صنعت ساختمان و چشم انداز ساختمان سازی مدرن، عایق الاستومری حرارتی و برودتی را از اواسط دهه 80 به سبد کالای خود اضافه کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در امر عایق الاستومری حرارتی و برودتی فعالیت می‌کند. انوع لوله مسی به صورت کویل، شاخه و کلاف، توزیع انواع اتصالات مسی، صفحه و ورق مسی نازک و ضخیم، انواع عایق الاستومری، لوله‌های آلیاژی،  مویی و … از مهمترین تولیدات این مجموعه به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه تولیدی بازرگانی ساتراپ ثقفی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز